1.den

42 5 5
                                    

Pohled Kiki:
Zdál se mi sen.. Byl to opravdu krásný sen, ale přerušilo ho to otravné zvonění budíku.. Jak já ten zvuk nesnáším! Po opravdu dlouhé době jsem se konečne rozhodla, že budu vstávat.... (vůbec se mi nechtělo, protože jsem byla zvyklá vstávat o prázdninách po 10 hodině). Vzala jsem si prášek a vstala jsem. Jako první jsem zamířila do koupelny.
Udělala jsem si všechnu hygienu a šla zpátky do pokoje a tam jsem se převlékla. Když už jsem byla připravená, tak jsem zamířila dolů.
Táta už čekal v autě a já zavírala dveře se slovy:"Ahoj mamí."
Pak už jsem jen nastoupila do auta
a jeli jsme směrem ke škole.
Už jsem viděla školu. NIC SE NEZMĚNILO! Pořád je to ta otravná škola!
"Papa tati!". Řekla jsem ve dveřích od auta.
Když jsem konečne našla učebnu tak se mi v hlavě začali klást otázky:"Co když mě tu nebudou mít rádi?! Co když nebudu mít žádné kamarády?!" Tyto otázky mi pořád běhali v hlavě.
Konečne jsem Vešla do třídy a první co jsem viděla byli jmenovky na každé lavici.
Našla jsem si svou jmenovku a vedle mě měla sedět Šárka. Ulevilo se mi,protože se Šárkou se známe z minulé třídy. Viděla jsem hodně lidí ,které znám. První jsem zahlédla Terku, Kačku, Anežku a Lucku. Pak jsem také zahlédla Míšu.
S Míšou se známe už od školky. Takže Mé kroky mířily k Míši lavici. Už jsem byla skoro u její lavice, ale cestu mi překazila Neznáma holka. "Ahoj :)." Začala rozhovor. "Ahoj!" Odpověděla jsem. Po krátkém rozhovoru jsem zjistila, že ta neznámá holka se jmenuje Bára a je strašně fajn :). Když jsem se rozhodla, že půjdu za Míšou, tak začalo zvonit.... JAKO NASCHVÁL! Všichni se usadili na svá místa a do třídy vstoupila paní učitelka. Byla celkem malá, drobná, měla krátké hnědé vlasy a měla brýle. "Dobrý den děti." Pozdravila drobným hláskem. Pak proběhla taková ta klasická první hodina na druhém stupni. Povídali jsme si o tom jak to půjde na druhém stupni, seznamovali jsme se, ptala se nás co jsme dělali o prázdninách atd,. Říkala také, že pojedeme na Adaptační výjezd na který se nehorázně těším... Pak jsme se domlouvali s kým budeme na pokoji. Já jsem byla s Kačkou,Anežkou a Luckou. Ale chtěla jsem být s Míšou, jenže ta byla se Štěpánkou, Anetkou, Jájou a Terkou. Slyšela jsem zvonění. Paní učitelka se rozloučila a všichni běželi na oběd a pak domů.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 18, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

New page in my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat