02 een nieuwe start

3 0 0
                                    

Ik ga vandaag voor het eerst naar de midelbare school. Hier krijg ik een nieuwe kans. Als dat verdomde meisje maar niet weer over zichzelf begint. want dan komt het pesten zeker weten weer terug. En nu Ella naam een andere school gaat sta ik er alleen voor misschien is en wel iemand met hetzelfde als ik. Ik loop het lokaal in en het eerste wat ik zie is een jong meisje, ze is lang en slank met donkerbruin krulletjes haar tot aan ongeveer haar heupen. Ik vraag aan haar: "hallo, weet jij waat de docent is?" Ze zei: "ja dat weet ik zeker." Het werd heel stil. Ze begon weer te praten "ik ben het yee." Ze keek me heel vriendelijk aan. En het meisje in mijn hoofd begon weer te ratelen "Wat een trut die chick niet eens haar naam zeggen ofzo het is toch wat." Ik deed mijn best de stem niet op me te laten in spelen. Ik wilde bijna roepen houd je mond. Ik hield me in en in de tussentijd waren en een stuk of 60 ogen op mij gericht. de meid in zelfstrijd. De klas was vol aan het lopen en de docent zei:"Welkom klas ik ben mevrouw Nidalie jullie nederlands docent en mentor voor komend jaar." En een van de jongens wat en een stuk of twaalf zijn riep: "LEKKER CHICKIEE!!" Derest van de jongens moesten lachen. Ik ging gauw in de hoek zitten rechts achterin. Naast een meisje met blond haar tot ongeveer haar schouders. "Hoi ik ben Katty." zei ze. Ik zei "hoi ik ben amy." En toen begon de les.

The Lost MindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu