05 de tweede les

1 1 0
                                    

Toen ik naar de de engelse les liep was ik opgelucht dat Kitty er niet zou zijn. En ik zat in gedachten te luisteren naar het verhaal dat het misterieuze meisje aan het vertellen was. Over dat zei dacht dat ik beter terug kon gaan naar Kitty en niet verder met Mitte,Luna en Sam. Ik liet haar zoals gewoonlijk weer gaan. En Mitte zei: "Oh waar is ons potje??" Luna begon te gnifgelen. Ik dacht bij mezelf wie zuiden ze bedoelen? "Jij liep toch in de pauze met potje?" Toen pas begreep ik dat het over Katy ging. "Ik zei had ik er maar nooit gedaan. Ik haat Katy!" Kwam erachter aan en ol dat momemt stont ze in de deur opening, Katy en en toen renden ze huilend weg. "Goedzo je begint te leren." zei Sam bot. het meisje begon te krijsen:"EN JE LUISTERD GODVEREDOMME NOOIT NAAR MIJ EN ALS JE DAT IS EEN KEER WEL GEDAAN DAT ZAT JE NU NIET IN DE SHIT!!" Ik wer boos op de stem en ik begon een brief te schrijven. Was de brief aan mezelf aan de meid ben ik niet goed ofzo? Ik leek wel gek. Ik noemde degen waar ik de brief aan schreef "jij" de les begon en de docent begon "ik ben meneer Brolav. Er zijn een paar regels in mijn les. Regel 1: niet praten dan krijg je strafwerk. Of zet ik je de les uit en kan ke een strafkaart halen. Bij jullie afdelings leider. Mevrouw juhuh." Hij praten heel binnensmonds opeens. "Regel twee: je consentreet je op wat ik zeg doe je dat niet dan krijg je strafwerk." Ik schrok me rot zoveel regels zo erge straffen dat is niet gezond meer. Hij ontdekkete mijn brief en hij dacht dat het aan hem geschreven was. Maar dat wad natuurlijk niet zo. Hij pakte hem af en hield hem bij zich en ik mocht me aan het eind van de les bij hem "komen melden" ik zei: "kut zooi, Mitte blijf je alsjeblieft erbij." "tuurlijk schatje." zei Mitte. Schatje zo had nog nooit iemand mij genoemd. Zelfs Ella niet. We waren na deze les al vrij maar twee uurtjes super chill. Wel een beetje raar mischien maar tja dat boeide mij niet veel. Mitte vroeg: "zullen we afspreken in het winkel centurm? Dan gaan we Amy een make-over geven en uitleggen op welke dagen we wat dragen enzo." "Super leuk" zei Lina. En Sam knikte instemmend. "Top super leuk gaan we doen." Zei ik. De les was voorbij ik en mitte liepen naar meneer brolav toe. Hij begon te schreeuwen "IK BEN NU AL KLAAR MET JULLIE JULLIE GAAN NU WEG VOLGENDE KEER GA  EEN BRIEFJE HALEN!"

The Lost MindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu