Merhaba arkadaşlar, BTSle ilgili, bi kaç dakikanızı ayırıp okursanız sevinirim.
Ben dahil olmak üzere 3 kişi daha bir proje başlattık ve ilk adımımızı atacağız. Bunun için sizlerin yardımınıza ihtiyacımız var.
Biz hyyh serisinin sonuçlanmasından dolayı, BTSe şu ana kadar yaptıkları her şey ve bize yaşattıkları her güzel gün için teşekkür etmek istedik.
Bangtan adına Koredeki bir çocuk yetiştirme yurduna bağış yapacağız. Korede bu işlerden sorumlu bayana e-mail attık geri dönüşü olumlu oldu.
Aklımızda bi kaç fikir vardı ancak en mantıklısının bu olduğunu düşündük. The Most Beautiful Moment in Life'dan yola çıkarak, okul öncesi çağındaki yetim çocukların anaokuluna gitmesine katkıda bulunmak istediğimizde ortak bi kanıya vardık.
Bağış yapmak istediğimiz kurum KKOOM. Bu kurumda ailesi olmayan çocuklar var.
Buraya hepsinin geliş nedeni farklı - ailesel şiddet, aile tarafından terk edilmeleri- hatta bazısı "özel" olarak adlandırabileceğimiz çocuklar.
Ancak hepsinin ortak bir yanı var. Hepsinin yaşıtlarıyla vakit geçirme, öğrenme gibi istekleri var. Ve bunların giderilebileceği -koşulsuzca mutlu olabilecekleri- en iyi yer, anaokulları.
The Most Beautiful Moment in Life dan yola çıktığımızı söylemiştik.
Bizde bu yüzden bu küçük çocuklara hayatlarının en güzel anlarını yaşatmak istiyoruz.
Toplanan para BTS adına KKOOM' ye bağışlanıcak. Yardım ederseniz, bizim, ayrıca o küçük çocukların mutluluğuna aracı olmuş olacaksınız.
Durumla gerçekten ilgilenenler olursa para konusu için benimle özelden iletişime geçsinler lütfen.
Banka aracılığıyla yada kargo aracılığıyla paralar tek bir noktada toplanacak. Üçüncü ve zayıf bir ihtimal şuan elinizde tutmakta olduğunuz telefonunuz. Operatörlerle konuşacağız ama kendilerine pay çıkarmayı amaçlayacaklardır. Bu nedenle bu seçenek olasılığı oldukça zayıf.
Türk fanlar en iyisi falan diyoruz ama sesimizi çıkarmıyoruz.
Bangtan için birşey yapmıyoruz. Onlara kendimizi fark ettirmeliyiz.
Onlara 'Biz buradayız' diyelim 'Biz buradaydık ve buradayız. İşte bizde varız ve her zaman sizinleyiz.' diyelim.
Bangtan'ın bu duruma ne kadar sevineceği yanı sıra siz küçük bir çocuğun büyük hayallerine sağlam bir temel atmasında en önemli faktör olacaksınız.
Hiç olmadı kendiniz için yapın bunu.
Düşünün hayattan kopmaya başlayan bir çocuğun hayallerinin ve geleceklerinin ilk temellerini sizler atacaksınız ve bu gerçekten paha biçilmez bir durum.
Belki o çocuklarda büyüdüklerinde birer Park Jimin, Kim Seok Jin, Jeon Jungkook, Kim Nam Joon, Jung Hoseok, Min Yoongi ve Kim Taehyung olacak ve kendilerinin bu yerlere gelmesini sağlayan bizlere ve sizlere hep minnettar olacaklardır.
Lütfen onlara bir şans verin.
Ciddi düşünenler lütfen özelden yazsın bana. Ne istiyorsanız çekinmeyin lütfen.
BTS <2> adlı hikayemi takipte kalın, proje ile ilgili gelişmeleri o hikayemden bildireceğim. Beni ve hikayemi takipte kalın lütfen.
Bu proje haberini yapabildiğiniz kadar duyurun lütfen. Artık Türk A.R.M.Y.ler olarak ayaklanma zamanımız gelmedi mi bile ?
İlgi katılım ve yardım,destek büyük lütfen siz sadece okuyup geçmeyin. Buna kayıtsız kalmayın. Yayabildiğiniz kadar çevrenize yayın.
Şimdiden desteğiniz için çok teşekkür ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS <2>
FanfictionBTS 2'in devamı olarak paylaşıyorum. Hikaye değildir BTS hakkında Türkçe altyazılı video, fotoğraf ve haberlerini paylaşıyorum Umarım hoşunuza gider *-*