Cu pași greoi îmi traversez camera și pornesc către baie. Intru în baie și încep sã mã spãl pe fațã ; arãtam oribil : aveam cearcãne si ochii rosii de la plâns . Mã spãl pe dinți pentru a-mi scoate gustul de țigãri din gurã si pornesc spre camera mea .
Îmi iau telefonul si încep să stau pe Facebook.....mã simteam ca dracu ....morții ei de dragoste . Las mobilul pe pat si mã duc sã-mi fac un duș . Picaturie de apa-mi relaxau mușchii , iar gelul de duș cu miros de levãntțcã îmi invada nãrile si mã fãcea sã zâmbesc .
Ies din cabina de dus si îmi infãsor trupul intr-un prosop roz , mare si pufos . Plec la mine-n camerã și-mi iau boxerii cu Superman , bustierea Adidas portocalie , niste iegheri negri tot Adidas , o bluza de trening Nike si-n picioare Air-Max-urile . Îmi prind pãrul între-un coc dezordonat , îmi bag cãstile-n urechi si ies din casa pornind spre parc .
Mă plimbam de una singură prin parc , iar apusul soarelui era în spatele meu , făcându-mi umbra de 2 m . Continui plimbarea și-mi observ gașca de amici ....fuck ....O iau la dreapta și merg printre copacii până când ajung la o cladire părăsită . Urc treptele clădirii și rămân blokata ....era locul unde a început totul .....
ACUM TREI LUNI :
-Ni mă la ea cum aleargă , zice el pe un ton batjocoritor.
- Eu nu mai vreau să stau în ploaie , hai odată , zic eu urcând scările clădirii . Încep să examinez locul și urc un etaj .....Era un loc dezgustător!!
- Gata eu nu mai continui , zice el arucându-și geanta si geaca într-un colț , eu făcând la fel și apoi dându-mă 5 pași în spate . El se uită la mine si zice cu un zâmbet perves : Parcă ziceai că-mi sari în brațe :))
- Păi ce....vrei să-ți sar în brațe ?! zic eu zâmbind la fel de pervers și apropindu-mă de el .
-Daaa, zice el lipindu-mă de perete și sărutându-mă cu pasiune și dorință de plăcere .....-Abby !! ABBY! zice o voce famileară-n spatele meu , trezidu-mă la realiatate .
Mă întorc și-l văd pe Ryan stând în lumina soarelui care apunea atat de frumos.....
- Abby , de ce ne eviți? mă întreabă cu îngrijorare-n glas ....
- Nu vă evit ...doar că aveam nevoie de timp cu mine ......DOAR CU MINE ..... zic lăsând lacrimile să-mi curgă pe obrajii fini....
- O Doamne Abby , Lucas nu te va merita niciodata , zice și mă ia in brațe ....
- Știu ,dar ma folosit ....am fost o cârpă , zic dând cu pumnii în pieptul lui .....
- Gata liniștește-te.....Au trecut cateva minute până mi-am revenit și apoi i am zis lui Ryan ca la 21:00 să vină toți la mine .
- Na ...atunci ne vedem la tine . Pa Abby !
- Pa Ryan !Ryan
După ce am plecat de la cladirea aia părăsită m-am dus la Audi-ul meu A6 negru și am gonit spre casă .
Mă tot gândeam la cât de moale a devenit Abby din cauza tâmpitului acela ....o va plăti pentru asta ......Și ce vrei tu să faci? Tu cine pula mea ești ?Coștința ta idiotul pulii mele !Marș în pula mea de unde ai venit !
Sunt întrerupt din a mă certa cu scumpa mea conștința de un apel ....
- Ce-i Sara?
- În seara asta ne vedem ? zice lingușitoare .
- Nu pot , chiar aș vrea, dar nu pot !
- Da ce faci de nu poți?
- Sara .....lasă-mă dracului cu interogatoriul . Doar mi-o trag cu tine așa că nu trebuie să-ți dau detalii clar? și-am închis apelul.Abby
Totul era aranjat : Cola , votka , wisky și pizza . La 20:30 am urcat pentru a mă pregăti . Mi-am făcut un duș rapid , apoi mi-am luat boxerii cu Superman , gri , sutienul negru , iar peste o rochie cu imprimeu militar care-mi scotea formele în evidentă . În picioare mi am laut niște expadrile negre.
La 21:04 se aude soneria . Cobor scările grăbită și când ajung în dreptul ușii trag aer în piept , iar apoi deschid ușa.
- Bună , zice Ryan cu Andy în cor .
- Hei .....dar unde-s ceilalți ?
- Păi eu cu Andy am făcut o cursă cu motoarele , iar Steve si Will o cursă cu mașinile .Ryan
La auzul cuvintelor mele , Abby s-a făcut albă la față. Mereu a avut o problemă cu viteza si o frică de moarte . Roșiața a început să-i reapară-n obrajii când pe alee intra un Audi R8 și un Audi A6 .
Din A6 coboară Iza , Bobo și Will , iar din R8 Steve , Tom si Andrew .
-Copii , strigă Abby , chiar dacă toți suntem majori , îmbrățișându-i pe fiecare .
- Abby , strigă toți în cor , iar Andy ii imită cu o voce pițigăiată făcându-mă să râd.Intrăm înăuntru și începem să povestim și să mâncăm . Eram cam nepăsător de discuția din fața mea , fiind atent la pozele trimise de Sara cu lenjeria care și-a cumpărat-o . Deja sinteam cum amicul meu se ridică , așa că mă ridic eu de pe fotoliu și merg la bucătărie pentru a începe o sticlă de wisky .
- Hei , zice Bobo intrând în bucătărie .
- Salut , zic ducându-mi paharul la gură.
- Ce ai ? zice Bobo punându-și apă întrun pahar .
- Ce să am ?
- Îți vibrează telefonul de ceva timp , deci ai ceva . Ce ....Sara nu mai vrea pulă? zice ea , începând să râdă.
- Vrea prea multă , zic eu zâmbind cu jumătate de gură , mai luând o gură din băutură .
- Bă , eu zic să o lași , adică tu placi pe cineva , arucându-si privirea-n sufragerie, și ea știe de Sara , așa că ar trebui să te schimbi .
- Nu mulțam ! Mi-e bine așa !
- Ok , zice ea mergând în brațele lui Steve .Ești un bou , știi nu ? Iarăși tu ?! Parcă ți-am zis să dispari ! Bă tu chiar nu vrei să întelegi ca faci i greșeală uriașă futându-te cu Sara ? Ce pula mea de greșeală ?! Gândește-te că poate o să ai o relație cu Abby , ți-o vei trage în continuare cu Sara? Nu cred că o să fie ceva între mine și ea.....
CITEȘTI
Tot ce contează...(+18)
RomanceAbigail Scott , Abby , o tipă de 18 ani , șatenă , cu ochii căprui , de 1,73 , zâmbăreață mereu, care abea a terminat liceul , este rănită de cel pe care-l credea "acel băiat care o va iubi" , iar alinarea o găsește întrun amic nu tocmai sfânt . În...