II

72 2 0
                                    

Abby

Stau pe umărul lui și privesc cum copiii se dau pe leagăne . Îi inhalez parfumul care îl am pe toate gecile si bluzele . Stă pe telefon și e nepăsător. Mă durea , dar nu știu de ce ....

În urmă cu câteva zile :

Doamne , ploaia asta nu se mai oprește . Nu ! Gata ! Îl sun pe Ryan .
-Alo ?!
-Ryan , hei .
- Da Abby ....e 2dimineața ....s-a întâmplat ceva ?
-Nu ....adică .....da ....vroiam să te rog să vi să dormi cu mine .
- Pfuuuuu ....în 5 minute ajung .

Ryan

Ce pula mea mă fac ?! .......Acum trebuie să o țin în brațe sau mai știu eu ce ......Mă imbrac în 3 minute și-mi iau cheile motorului .....Ajung în 2 minute în fața casei ei și intru în casă . Urc în cameră ei și o văd .....Doamne fata asta nu poate dormi ca orice om în pijamale , doar în boxeri și maieu .....mama cum i se vad sâni perfecți prin maieul alb ...și are un chip de înger când doarme........Ce-ai vrea să o atingi , s-o auzi cum îți rostește numele cum geme .....Sunt de acord cu tine , dar nu pot ...încă ....
Mă așez ușor pe pat , și-i iau corpul firav în brațe .

Prezent:

Așa de prost te-a făcut mă-ta? Mă lași ??! FATA STĂ PE UMĂRUL TĂU ! Și cui îi pasă ?! E distantă . Pentru că tu ești ..... Eu sunt așa cum sunt ...ea își schimbă stările ....

Abby

Mă ridic de pe umărul lui și mă prinde de mână .
-Stai calm , mă duc să-mi iau înghețată .
- A ....ok ...,îmi zice zâmbindu-mi blând .
Îi zâmbesc înapoi și-mi ridic privirea .....FUCK ! Observ o tipă blondă , de 1,63 , cu ochii căpriu care venea spre noi .
- Copii , zice luându-l pe Ryan în brațe .
- Sara....zice Ryan mirat de apariția curvei .
- Eu vă las ......
- Erați la o întâlnire ? întreabă ea cu o voce pițigăiată , de mi vine să-mi bag mâinile în extensile ei blonde...
- Nu , stai calmă ...nu-ti fur pula de la nas ...., și plec de acolo ....

Fata asta e o pizda....o voi omorî ...de mâna mea va muri ...jur !

Mă duc spre magazinul lui Ștefi și încerc să mă calmez . Ștefi îmi este o prietenă care m-a ajutat mult cu niște probe mai de mult . Ajung la magazinul ei și cer 2 cupe de înghețată cu fructul pasiunii și iaurt .
Îmi iau înghețata , iar când vreau să plătesc zice : "E din partea casei" . Îi zâmbesc și incep să mă plimb ...până când în fața mea apare un chip cunoscut .......O DOAMNE ....ALEX !

- Alex ! strig , iar baiatul șaten , cu ochii căprui de 1,79 mă observă și vine spre mine . Eu alerg spre el și-i sar în brațe .
- Abby de când nu te-am văzut ....mamă ce ai mai crescut ...!
- Și tu arăți diferit ....nu ne am văzut de 4 ani ....nu-mi vine să cred ....Ai 23 nu ?
- Și tu 18 nu ? Mamă ce bună te-ai făcut ....zice zâmbind pervers ......
- Vai merci , dar ce-ți mai fac fanele dragule ? zic așezându-mă pe o bancă
- Tu nu uiti nimc pitico ?
- Niciodata ,zic zâmbindu-i .

Staiți să vă explic . Alex , este un tip de 1,79 , șaten , cu ochii căprui , bine făcut și un ditamai gagicar . Când vorbeam , în trecut și-l întrebam dacă mai are iubită îmi zicea că are fane ....așa că de atunci îmi bat joc de el . Mi-a fost dor de el ❤.

Tot ce contează...(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum