Bana EMİR VERMEYİ kes..

60 2 7
                                    

Multi Esila Sayaç..

Arkadaşlar her türlü yoruma açığız. Sizi seviyoruzz...

Şaşırmıştım. Acaba ne diyecekti.
Elimi tutup beni sürüklemeye başladı. Bende elimi çekmeye çalışıyordum. " Yeter ama elini elimden çek " dedim ama beni umursamadı. Ayağım ile bacağına tekme atınca ayağını tutmak için elini elimden çekti. Bende bu fırsattan yararlanarak yüzüne tokatı bastım. Bana baktığında göz rengi iyice koyulaşmıştı. Ama korkmadım. Bana bu şekilde davranmayı gösterecektim. Sırıtarak bana baktı ve " Bu yaptıklarının bir bedeli var cici kız" dedi. " Ya sen kendini ne zannediyosun. Yürek mi yedin sen. Bana bu şekilde davranmaya hakkın yok.." dedim. Hiç bir kızdan böyle cevap almadığı kesin çünkü karşımda şaşkın bir şekilde duruyordu. Ders zilini duyunca sınıfa gittim. Öğretmen gelince herkez ayağa kalktı fakat yanımdaki şahıs( yanımda oturan oğlan daha adını bilmiyorum) ve ben kalkmadım.Hoca direk kalkmayanlara takmayarak yoklama almaya başladı." Görkem" dedi hoca , yanımdaki şahıs elini burdayım der gibi salladı. Demek yanımda oturan kişinin adı: Görkem. Hee güzelmiş..

Görkem ' in ağzından ( Esila okula geldiği günden)

Okula geldiğimde bütün gözler üstümdeydi. Bütün kızların gözdesi olan ben Görkem Kaya. Bütün kızlar neredeyse benimle yatmak için canını bile verebilirler. Bu yüzden okulun popüleriyim.Bundan memnun muyum? Tabikide evet. Çetem ile birlikte herzamanki bankamıza oturduk. 5 dk falan geçtikten sonra bi araba hızlı bir şekilde okula girdi. Tek bir seferde kolay olmasada her kimse bir seferde park etti. Arabayı güzel kullanıyordu. Bütün gözler arabadan kim çıkacak diye merakla bakıyordu. Arbadam bir ayak çıktı. Sonra tüm vücüdu ile çıktı. Ben erkek beklerken kız cıkmıştı. Bir kızdan bu arabayı kullanacak cesaret beklemezdim. Üstünü süzdüğümde o da benim gibi siyah kiyafet seçmişti ve yüzüde benim gibi idadesizdi.Bu kız diğer kızlardan farklı gibi gözüküyodu ve doğal güzeldi.Kimseyi takmadan okula yürümeye başladı. Karşıdanda Melis (okulumuzun bir numaralı sürtüğü) geliyordu. Melis tam kızın karşısına geçti ve " Bu okula görkem için mi geldin?" dedi. Kız ifadesiz suratını hiç kasmadan ve cevap vermeden kızın suratına baktı. Melis " Kime diyorum" dedi. Kız melisin kulağına eğilip birşey söyledi dediğini anlamadım ama Melis ağzını birkarış açmış korkak bir şekilde dururken tekrar ağzını açıcaktı ki kız Melisin saçındam tutup yere savurdu. Kız güçlüydü. Bütün gözler kızdayken okula girdi.

(15 dk sonra)

Zil çalınca sınıfa gittim. Cam kenarında en arka sıradaki yer benimdi. Hep oraya otururdum. 6 dk falan olduktan sonra kapı aniden açıldı. Yeni gelen kızdı.Yine suratı ifadesizdi. Bu kızda neler vardı böyle. Hoca sinirlenmişti ama kız hiç takmamıştı. Hoca sinirini yatıştırınca " Yeni gelen öğrenci sen misin?" dedi.Yeni gelen kız " Evet" dedi. Hoca " Kendini sınıfa tanıt " dedi kız" Esila Sayaç bu kadar yeterli" deyip benim sırama doğru gelmeye başladı ve benim yanıma oturdu. Yakından incelemek için ona baktım. Ve bana " Bana bakmayı kes ve benimle muhattap olma" dedi. Bütün kızlar benim altıma girmeye çalışırken bu kız neden böyleydi. Ciddiyetimi koruyarak " Bana emir vermeyi kes " dedim. Kız beni umursamadan kafasını sıraya koydu ve ders biteseye kadar uyudu. Bende bu fırsat diyerek yüzünü inceledim. Doğal güzeldi diğer kızlar gibi boya küpesine girmemişti. Zil çaldığında kafasını sıradan kaldırıp çantasını toplamaya başlamıştı. Büyük ihtimal okuldan kaçıcaktı. Sırasından kalktığında bileğinden tuttum. Bana şaşkın gözlerle bakarken bende ona ifadesiz yüzüm le baktım."Ne yapıyorsun? " diye sorunca sırıttım. Onu koridorda sürüklemeye başladım. Benimle gelmemek için direniyordu. Bu hoşuma gitmişti sert kızları severdim. Onu hizmetli odasına sokup kapıyı kilitledim.
"Mal mısın aç şu kapıyı!" diye bağırınca yanına gidip biletlerinin tutup ağzını kapattım.

Esila'dan

Görkem bileklerimden tutunca ağzımı açıp bağıracaktım ama hemen eliyle ağzımı kapattı. Ellerimle onu engellemeye çalışsamda başaramamıştım. Çok güçlüydü onun karşısında hemen ezilebilecek bir böcek gibi kalıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Silik BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin