Vrei recenzie? +Nota

273 15 47
                                    


--RECENZIE PENTRU PROPRIA CARTE--

Pentru a primi o recenzie, trebuie sa pui link-ul cartii tale intr-un comentariu.


--RECENZIE PENTRU CARTEA ALTCUIVA--

Pentru a primi o recenzie la cartea altcuiva, trebuie sa pui link-ul cartii intr-un comentariu. Dar am nevoie ca persoana careia vrei sa ii fac o recenzie sa-mi trimita un mesaj pe privat, in care sa spuna ca accepta ca eu sa fac acea recenzie.

*REGULI*

--> cartea trebuie sa aiba peste 5 capitole.

--> vreau sa puneti recenzia in descrierea cartii si sa scrieti de cine e facuta. Daca nu aveti loc, puteti sa o puneti in primul capitol.

--> daca recenzia contine si cateva critici, nu vreau sa aud injuraturi sau altceva. Voi ati cerut recenzia si nu poate fi mereu doar lapte si miere.

--> pe langa link, in comentariu trebuie sa scrieti ce fel de recenzie vreti (pentru propria carte sau pentru a altcuiva) si o mica descriere a cartii ( trebuie sa dati doar cateva detalii: genul, personajele si o descriere de maxim 2 randuri). 

--> cererile pentru recenzii se pun DOAR la acest capitol. Nu le voi lua in considerare pe cele puse la alte capitole.

*LUCRURI DESPRE RECENZIE*

--> va avea intre 100-200 cuvinte, dar poate avea si peste 200.

--> voi pune recenzia in maxim 2 zile. Am nevoie de timp sa citesc cartea, dar si sa formulez o recenzie buna. Plus, am scoala. Nu am tot timpul din lume sa stau pe Wattpad. 

--> vei primi dedicatie la capitolul cu recenzia ta, plus un tag in continutul capitolului. Daca recenzia nu e pentru tine, atunci ii voi da dedicatie persoanei respective, iar tu vei primi doar tag.

DACA VRETI SI NOTA, VA ROG FRUMOS SA ADAUGATI ''VREAU NOTA'' IN COMENTARIU, PE LANGA LINK-UL CARTII SI DESCRIEREA.


Daca aveti intrebari/nelamuriri, nu ezitati sa mi le puneti.



Recenzii si Note -PAUZA-Where stories live. Discover now