3. rész

65 5 1
                                    

Itt a 3. rész, jo olvasást!

Fumus- suttogtam és futni kezdtem, habár tudom, hogy semmi esélyem a Sötét Angyalok egyik vezetőjével szemben.

-Hova-hova Kedvesem? !- nevetett ördögien miközben én az egyik embere karjaiban vergődtem- azt hitted megmenekülsz?! Még én is csodálom, hogy ennyi ideig tudtál menekülni... -nézett rám lesajnálóan. A hideg végigfutott a hátamon ahogy kimondta a szavakat. Hirtelen valami kendőt nyomtak az arcomhoz és elsötétült körülöttem a világ...

Egy cellában ébredtem. Körülöttem nagy vér tócsák voltak amitől a gyomrom is felfordult.... A fal tele volt firkálva a halálra várók üzenetivel rosszabnál-rosszabb kívánságok a vezetők halálát illetően, amit meg is értek és szint úgy kívánok nekik gyötrelmes halált.
-Most velem kell jönnie jött be az egyik F.A. (Fekete Angyal aki nem értené)- A Tiszteletre Méltó Nagyságos urunk látni óhajtja.
Fintorogtam egyet majd feltápászkodtam a földről és hagytam, hogy bilincset tegyen a kezemre.

Hát.....  Itt állok a leghatalmasabb F.A. előtt, aki a sorsomról készül dönteni, hogy éljek, vagy meghaljak.....
- Társaim! Azért vagyunk ma itt, hogy egy ember lány életéről döntsünk, aki kijátszotta a Fekete Angyalokat, megszökött és 1 évig menekülni tudott- szólalt fel Kahuna a legfőbb F.A.- most szólaljon fel az aki szerint ez a lány tovább élhet azok után amivel bebizonyitotta, hogy veszélyt jelenthet társadalmunkra és mehiusíthatja Terveiket!
-nézett körbe- Senki?! Remek akkor most dobjátok be a Weliweli (rémséges)-hez. -nézett rám győzelem ittasan.
Megragadtak és úgy indultak velem kifelé. Nem elenkeztem, hiszen tudtam, ha életben hagynak vagy örökre rab maradok, vagy rabszolga, és én egyiket sem tudnám elviselni. Ez egy kíméletes módszer lesz még akkor is ha egy hatalmas vérszomjas izé főétele leszek is.

-Várjanak!- Futott felénk Anela az F.A.-k tudósa aki a kísérleteket végzi. Ebből semmi jó nem sülhet ki....- elvégeznék rajta egy-két vizsgálatot mielőtt a Weliweli- vel felfalatják.
-Mégis miért? -nézett rá gyanakvóan Fumus.
-Talán azért kedves, mert 1 ezt a munkám 2 pedig egy évig tudott menekülni kijátszva a csapataitokat, és túlszárnyalva a legtöbb Fekete Angyal szellemi tudását még életben is maradt így szeretném tudni, hogy hogyan Csinálta! -oktatta ki Anela miközben úgy beszélt rólam mint valami állatról.
-Hm... Érdekes meglátás Anela...- gondolkodott Kahuna- Legyen! Hozzátok a humán ketrecet!- ó a picsába! A humánketrc egy óriási HÖRCSÖGETREC!!!!!!

A Túlélő (Szünetel)Where stories live. Discover now