První den

37 0 0
                                    

Sériový vrah opět zasahuje !

Tentokrát vrah zasáhl v matematické třídě 6.B, prozatím zjišťujeme informace, ale víme že vrah je stále stejný. Moucha patřila do rodiny Karla, který se stal první obětí. Tato moucha se jmenovala Julie a byla to Karlova dcera.
Kdo bude další ? Kde vrah zasáhne příště ?
Jediné co víme že vrah zabíjí kvůli nepozornosti. Myslíme si že se pokouší vyvraždit celou Karlovu rodinu jako pomstu. Nezapomeňte ze vrah číhá všude a jak praví staré přísloví : ,,Neštěstí nechodí po lidech ale po mouchách."

Nová zpráva : Již zesnulá moucha Julie, nechť je ji zem lehká, byla šťastná ale už není. *počkat co to není ve scénáři? No nic jedeme dál* Zjistila jsme nové informace ohledně vraždy much Karla a Julie. Vrah je Marie Papírová, známá firma, má na svědomí již 2 muší vraždy a 30 pokusů o vraždu. Ale náš nepřístupný soud nechápe závažnost tohoto případu a nechává vraha stále na svobodě. Ihned co budeme vědět více vás informujeme. Loučí se s vámi Irena Chlupatá.

****************************************

Dneska jsme s kamarádkou dostali takový nápad. Jelikož nám po třídě létalo několik much a naše učitelka jim otevřela okno.

Spolupracující :

LuciVetenglova

MatjKroupa

Misscutewolf

Budou vydávat to samé.

Doufám že se vám tahle hříčka retardovanosti líbila a BYE u další ...
😂😂😂

*snap*

Učitel Nebo Vrah Kde žijí příběhy. Začni objevovat