Am fost provocată de @Alexandra467 să răspund la aceste întrebări:
1. Un moment funny?
Păi... În clasa a IV-a am fost în excursie cu clasa la Vatra Dornei. Eu am făcut pereche cu BFF-ul meu de atunci și cu verișoara ei mai mică. Am stat într-o cameră de pe la etajul 4, având în vedere că hotelul la care am fost cazate avea 6-8 etaje. M-am dus la duș, iar după ce ies eu de acolo observ că hainele mele dispăruse de acolo și nu mai era decât lenjeria intimă. Avand în vedere că le-am pus la baie pe un scaun... Ies din baie în lenjeria intimă și încep să țip la prietenele mele ,,bune". Auzim niște pași pe hol și mergem toate la ușă și o deschiden puțin ca să putem vedea cine era. Era doamna învățătoare, iar fetele m-au împins afară din cameră. Am avut noroc că doamna era cu spatele la mine în acel moment.
2. Ești Otaku? Dacă da, de ce? Dacă nu, de ce?
Nu, pentru că nu sunt obsedată de anime, însă mă uit la ele.
3. Ce gen de muzică asculți?
Păi.. îmi plac toate genurile muzicale, mai puțin manelele, însă îmi place mult muzica rock.
4. Materia preferată?
Matematica
5. 2 hobby-uri?
1 Să mă uit la anime.
2 Să merg la școală (scoala îmi ia cel mai mult timp din zi)
6. Molang, pusheen sau Pandicorn?
Pandicorn, logic (nici măcar nu îmi plac pisicile, îmi plac câinii)
7. Spune cum a fost cea mai ghinionistă zi din viața ta.
LOL... Deci să încep... Nu am înțeles ce a întrebat doamna de engleză pt că vorbea încet, iar apoi m-a amenințat că iau 4 dacă nu-s atentă. Am căzut pe scări când mă întorceam de la ora de sport. M-a ascultat la istorie și am luat 5. Acasă parinții au început să țipe la mn ca nu am luat o notă mai mare.
8. Îți plac lamele?
Nu am văzut una cu ochii mei în viața mea. Habar nu am... Nu cred.
9. Ai dat de băieți pe wattpad?
LOL, ce întrebare! Logic!!!
10. Ai avut o ceartă cu un bătrân/necunoscut pe stradă?
Sincer...nu
11. O imagine care te reprezintă .
Hei! Am postat capitolul aici pentru că vreau să aflați mai multe despre mine. Oricum, nu am mai postat de mult timp.
CITEȘTI
50 de glume cu blonde
HumorVă dați seama din titlu. Coperta realizata de @andreicoza . #12 în umor-10.09.2019