Röne: Bir mafya melez kız melez derken vampir , kurt ,cadı,peri,buyucu ve 4 element bükücü bunlardan haric bilmedi binlerce gücü var. Kendisi asi ,soguk kanlı , çok konuşmaz sevdigi renk siyah. Şımdiye kadar 10 fazla insan oldurdu en sevmedi nefret ettigi şey ona karşıgelinmesi.
Berk: Vampir ve rönenin gelecegi okulda ve aynı sınıftalar vampir cetesi var hep kurt cetesiyle kavga eder. Onceden kurların alfası olan cenkle cocukluktan beri kardeşlerdi ama berk cenkin kardesini öldürene kadar ondan sonra düşman oldular. Roneye ileriki bolumlerde aşık olacak.
Cenk: Kurt yani alfa bir kurt sürüsü var berkle aynı sınıftalar berk kardeşini öldürdügünden beri ona düşman ileride röneye aşık olacak.
Rüzgar: Rönenin melez bekçisi daha birbirlerini bulmadılar. Röne ve rüzgar birbirine baglılar. Rüzgar hem kurt hem insan melezi çok az büyü biliyo röne telikede oldugunda rönenin gücleri yarısı gecici bir surelik rüzgara geciyor.
Gominam ( emir ): Rönenin kayıp ikizi birbirlerine hiç benzemezler ama aralarında çok büyük bağ var. Röne onun öldügünü sanıyo emirse ikizini bulmak için korenin en ünlü guruplarından birinin uyesi oldu emir vampir ,kurt ,ve buyu yaba biliyor.
Yankı: ronenin evlatlık alındı evdeki abisi yani üvey abisi. Röneyi canından cok seviyor kendisi bir köken vampır röneye hep pirenses diyiyor. Mafya türkiyede bir çetesi var röneyle aynı okuldalar. Röneden 2 yaş büyük hayatını kız kardeşı pirensesine adamış.
Batu: Yankının abisi röneyi hayatından çok seviyorr , kıskanıyorve koruyor. Kendisi 4 yıl önce amerikaya gitti. Gittigi için rönesme onu gormek istemicek geldiginde mafya babası rönenin mafya oldugunu ve melez oldugunu bilmiyor yani hasla masum kız kardeşini biliyor batu bir köken vampir yankı gibi röneden 3 yaş büyük.
Kaan: Röne , batu ve yankının kuzeni rıneye hep bebişim diyor röneden 2 yaş büyük yankıyla yaşıt kendisi fıransada yasıyor ve okuyor rönenein mafya ve melez oldugunu bilmiyor kendisi bir mafya kaan bir köken kurt yani alfa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya melez kız
VampireBazen hayat bize hayellerimizden vazgeçmek zorunda bırakır. Ama ben hayellerimden vazgeçmedim ve sizlerde hayellerinizden vazgeçmeyin.