# Rüzgar #

2.4K 172 4
                                    


ARKADAŞLAR UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN KARŞINIZDAYIM UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEYENİRSİNİZ HERKEZE İYİ OKUMALAR SİZİ SEVİYORUM   

Röne yere düşmeye başlayınca hemen onu havada yakaladım ; 

" röne " dedim 

ama röne gözlerini kapamıştı kucakladığım gibi evime götürdüm. Kurt olmasam şu an rönenin öldüğünü söylerdim ama kalbi cok yavaş attıgını duyuyorum. Evim yakın olduğundan eve gelmiştim kapıya ayağımla vurdum bir dakika sonra kardesim almina kapıyı açtı kucağımdaki röneyi farketi ve geçmem için yol verdi. Bede iceri gecip onu koltuğa yatırdım geri çekildiğimde kalbi gitikce yavaşlıyordu kardesim ; 

" abi bu kız o mu ?" dedi 

" evet  " 

" abi kanını içir yoksa ölecek " 

Tabi ya ben nasıl düşünemedim size kısaca anlatim ben bir melez bekçisiyim ve dünyada bir melez var oda röne. Röne dünya ya geldiğinde bende başka bir ülkede aynı anda doğdum. Biz melez bekçileri yüz yıllar once neslimiz tükendi çünkü dünya ya bir melez gelirse bide onunla birlikte geliriz biz onlara bağlıyız. Ben bunları anlatırken kardesim elinde bir bıçakla yanıma geldi ve elindeki bıçagı bana uzattı. Elinden aldığım gibi elimi kestim ve rönenin kurumuş  pembe dudaklarına getirdim elimi yumruk yaptım ve sıktım elimden kan akıp rönenin dudaklarından süzülüyordu. İşmi bittiğinde tekli koltuğa oturdum ve röneyi izlemeye başladım o kadar dalmışım  ki  kardeşimin  elime pansuman yaptıgını farketmedim aslında yapmasına gerek yoktu kurt olduğumdan bir yada iki dakikaya iyileşirdi ama kardeşim ailemizi kaybetikten sonra benide kaybetmekten korktuğu için çok tedirgin pansuman işi bittiği gibi röneyi odama taşıdım onu yattağıma yatırdım ve anlına küçük bir buse kondurdum. Arkamı dönüp gidiyodum ki telefon sesi duydum ve duraksadım benim telefonum değildi. Rönenin telefonuydu arkamı döndüm ve röneye yaklaştım eyilip cebinden telefonunu çıkardım ekrana baktığımda tetik diye biri arıyordu ' bu kim lan ?' telefonu yatağın yanındaki masaya koydum ve odadan çıktım salona gitim gibi koltuğa uzandım ve kendimi uykunun kolarına bıraktım dolunay beni cok yormuştu aklımda bir sürü soruyla uykuya kollarımı açtım ...

ARKADAŞLAR UMARIM BEYENMİŞSİNİZDİR YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM 

TESEKÜR EDERİM HERKEZE 

SİZİ SEVİYORUM 

Mafya melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin