Arkadaşlarla otururken Cho hee birden "sıkıldım" diye bağırdı. Onun bağırmasıyla kendime gelip kızları süzdüm. Aklıma birden bir fikir geldi ve kızlara "aklıma bir fikir geldi. Hadi gizli numaradan birilerini arayalım." Deyip tek tek yüzlerine baktım. Hyun jae de " benim için olur hatta aklımda birileri var" dedi. Kızlara baktığımda onlarda olur dermiş gibi kafa salladılar. Hyun jae'ye "aklındaki kim?" Dediğim de direk telefonunu çıkarıp "taehyung" dedi. Kızlar gözlerini pörtletip ne diye bağırdıklarında anlamaz bir şekilde onlara baktım. "taehyung kim?" Dediğimde bana salak mısın der gibi baktılar. Cho hee"Ne kadar asosyalsin sun hee. Okulun popülerlerini tanımıyorum deme bana. Hemde her gün her yerde gördüğün duyduğun kişi." Dediğinde gözlerimi devirdim. Herkes tanıyor diye benim neden tanımam gerekiyordu. "Onu tanımıyorum diye asosyal olduğum söylenemez. Sadece umrumda değil." Dedikden sonra Mi cha "görsen böyle der miydin acaba?" Dediğinde "off tamam arayacak mıyız şu çocuğu?" Diyerek konuyu kapadım.
Kimin konuşacağına kurayla karar verdiğimizde ben çıkmıştım. Ben onu tanımıyordum ve oda beni tanımıyordu. Bu yüzden heyecanlı falan değildim.Hyun jae telefonundan Taehyung'ın numarasını bulduğunda gizliye alıp aradık. Telefon iki kez çaldıktan sonra "alo" sesi geldiğinde bende "Bugün seni gördüm. Yanında bir kız vardı. Sevgilini aldatıyor musun?" Dediğimde "nerde gördün?" Dedi. "Nerde gördüğümü boşver. Soruma cevap ver."
"Seninle uğraşamam. Eğer konuşmak istiyorsan ilk önce beni araştır."
"Ne yani sevgilin yok mu?"
"Yok." Deyip telefonu yüzüme kapattı.Kızlara baktığımda Mi cha " onun sevgilisi olmadığını herkes biliyor." Dediğinde "ne bileyim ben. Popüler dediniz sevgilisi vardır diye düşünmüştüm." Deyip gözlerimi devirdim. Cho hee, Hyun jae'ye "sen Taehyung'ın numarasını nerden aldın?" Dediğinde " arkadaşı Jimin komşumuz. Arada konuşmuşluğumuz var. Oradan."
"Ve sen bize bunu hiç deme.!"
"Kimseye verme demişlerdi." Dediğinde daha fazla uzamaması için "yeter. Hadi yatalım." Dedim ve odama gittim.~~~
Canımcım arkadaşıma ithafen snsnsmsm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Number ~ Taehyung
FanfictionGizli numaradan aradığı çocuğa aşık olan kızın hikayesi ~~~ Texting değil.