Diğer gün okula gittiğimizde kızlar beni dürtükleyip bir tarafı gösterdi. Nereye gösterdiklerini anlamadığım da Cho hee "bak şu ortadaki oturan Taehyung."
Göstediği yere baktım ve 5 çocuk gördüm. 3 ü bankta oturuyor ve diğer ikisi ayakta dikiliyordu.
Oturanların ortasındaki çocuğa baktığımda kızların dediği gibi yakışıklı bir çocuk olduğunu gördüm. Yanındaki çocuk birşey dediğinde ona bakıp güldü. Aman tanrım!! Gülüşü çok hoş. Güldüğünde ağzı dikdörtgen şeklini alıyor ve gözleri yok oluyor.
Tekrar dürtülmemle kendime geldim ve Mi cha'ya baktım.
"Bakıyorum çocuğu görünce daldın gittin. Hoşlandın mı yoksa? "
"Yok, hayır. Ne alakası var?"
"Tabi tabi." Deyip kıkırdadı. Kıkırdamasına gözlerimi devirdiğimde Hyun jae "yanında oturanlardan sağındaki Jimin solundaki Yoongi. Ayakta dikilenlerden telefonla konuşan Namjoon ve diğeri Jin. Birde Hoseok var. İnanamıyorum bunları tanımadığına. Her gün önlerinden geçiyoruz oysaki. Herkes onlar hakkında konuşuyor. Hatta bizim de konuştuğumuz oluyordu. Bizi dinlemiyor muydun?"
"Arada dinlemediğim oluyor.." dediğimde Hyun jae gözlerini devirdi.
Napabilirim benim suçum değil. Hiç alakalı olmadığım konular hakkında konuşuyorlar bazen ve bende dinlemiyorum. Neyse, bu konuyu kapatıp sınıfa çıktık.~~~
Ders başladığında aklıma Taehyung geldi. Niye bu çocuğa bu kadar takıldım bilmiyorum ama biran önce kafamdan atmalıyım.
~~~Ders bittiğinde, ders boyunca Taehyung'ı düşündüğümü farkettim. Ellerimi kafama götürüp saçlarımı karıştırdım. Kendine gelmelisin Sun hee! O çocuğu düşünmemelisin! Neden onu düşünecekmişim? İlk defa gördüğüm bir çocuk. Kafama girmemeli, düşünmemeliyim.
Birden sarsılmamla etrafıma baktım ve kızların başıma dikildiğini gördüm. Kızlar bana bakıp hadi dermiş gibi ellerini salladılar ve sınıftan çıkmaya başladılar. Bir dakika okul bitti mi? Cidden kafayı yedim sanırım...
~~~
Yolda kızlarla yürürken hiç konuşmadım. Kızlarda bunu farketmiş olacak ki Hyun jae "Sun hee neyin var?" Diye sordukdan sonra Mi cha "ne olduysa Taehyung'ı gördükden sonra oldu." Dediğinde Hyun jae kafasına bir tane geçirdi. Cho hee de "Mi cha haklı Taehyungdan sonra dalgınlaşmaya başladı. Tenefüslere de çıkmadı."
"Ya ondan değil. Sadece başım ağrıyor."
"Peki, öyle olsun."~~~
Eve geldiğimizde direk odama çıkıp kıyafetlerimi değiştirdim. Gözüm laptopa takılınca yavaşça gidip açtım. İnternette ismini arattığımda resimleri ve kayıtlı olduğu siteler çıktı. Birine girdiğimde baya popüler olduğunu farkettim. Biraz aşağılara indiğimde videolar vardı. Birini açtığımda bugün bankta oturduğu çocuklar ve bir kişi sanırsam Hoseok şarkı söylediklerini gördüm. Gerçekten güzel şarkı söylüyorlardı. Taehyung'ı incelediğim de baya yakışıklı ve tatlı olduğunu farkettim.
Aşağıdan Hyun jae'nin bağırışını duyunca laptop'ı kapatıp hemen aşağı indim. Yemeği yedikten sonra masayı kaldırmalarına yardım ettim. İş bittikten sonra salona geçtik. Herkes kendi aleminde takılırken ağzımdan birden "tekrar arayalım mı?" Sözü çıktı. Hemen ağzımı kapadım ve gözlerimi kaçırdım. Birkaç saniye sonra kızlara baktığımda gülmeye başladılar. Hyun jae gülmesini durdurup "istersen numarasını vereyim sen ara?" Dediğinde "olur" dedim.
Hyun jae biran şoka girdi ama sonra tamam deyip numarasını verdi.
Koşarak odama çıktım ve telefonumu aldım. Gizliden tekrar numarasını aradım. Birkaç çalıştan sonra "alo" sesini duyunca kalbim biran hızla atmaya başladı. "Alo" dedim.
"Yine mi sen?"
"İyiyim saol sen nasılsın?"
"Of, kimsin?"
"Kim olduğumu napıcaksın?"
"Beni arayanın, benimle konuşanın kim olduğunu öğrenicem."
"Çok mu önemli?"
"Evet"
"O zaman sadece seninle aynı yaşta aynı okulda olduğumu bilsen yeter."
"Neden söylemiyorsun?"
"Birgün öğrenirsin. Ama şimdi seninle konuşmak istiyorum."
"Öğrendiğimde de konuşabiliriz."
"Hayır konuşmayız. Sen konuşmazsın."
"Çirkin misin? Çirkinsen önemi yok."
"Hayır. Ondam değil."
"Neden peki?"
"Bilmem sadece tahmin ediyorum."
"Ah tamam o zaman. Şimdi kapatıyorum." Deyip yüzüme kapattı.
Olsun bu kadarıda yeter bana..~~~
Kanka dndnmddmmd nasıl olmuş sjskskkd bence çok saçmalıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Number ~ Taehyung
FanfictionGizli numaradan aradığı çocuğa aşık olan kızın hikayesi ~~~ Texting değil.