6.Fejezet //Csonttesók?//

177 14 12
                                    

-De kicsoda..? Senki nincs itt...-mondta Chara majd tovább indult karjaiban velem. Megállt egy híd előtt, mivel lépéseket hallott. Én is hallottam...Chara letett, majd megfordultunk. Egy sötét alak állt az árnyékba, majd elénk lépett. Kezét hozzánk nyújtotta.
-Emberek...Nem tudjátok, hogy hogy kell egy új pajtást köszönteni?-szólt az alak mély hangon. Megráztam félve kezemet erre valami fingó hang szerűséget hallottam. Nevetni kezdtem, Chara egyből fújjogni.
-Heh, a jó öreg kézi fingpárna vicc. Mindig bejön. A nevem Sans. Sans, a csontváz. Ti emberek vagytok, mi? Ez tök állat! Csak tudjátok... Vigyázzatok az öcsémmel. Ő neki mániája az ember elkapás. Na de gyertek, menjünk tovább.-fejezte be mondandóját Sans.
-Öhh...-néztünk egymásra Chara-val, majd Sans után mentünk.
-Gyorsan! Amögé a lámpa mögé!-figyelmeztetett Sans, majd a lámpa mögé bújtunk, szorosan egymáshoz. Egyszer csak egy magas csontváz lépett Sans elé. Még Sans-nél is magasabb volt.-Na mizu tesó?-kérdi lazán Sans.
-TUDOD MIZU VAN BÁTYÁM! EGÉSZNAP CSAK ITT LAZÍTASZ! NEM CSINÁLSZ SEMMIT! EZÉRT NEM TALÁLTAM MÉG EMBERT! MERT ILYEN LUSTA VAGY!
-Ho ho hó, öcsi. Tudod mennyire keményen dolgozok. Szinte vázasra...Csontvázasra.-nevetni kezdtem halkan. Chara befogta a számat.
-ARRGH! SANS!
-De várj, tudok segíteni. Nézd meg ezt a lámpát. Szerinted nem állat?
-SANS! NINCS IDŐM A HÜLYESÉGEIDRE. BÁRMIKOR JÖHET EGY EMBER ERRE! INKÁBB HAGYJUK! DOLGOZOK INKÁBB A KIRAKÓSOKKAL!-megy el dühöngve a magas csontváz.
-Oké, előjöhettek. -mondta Sans, majd kijöttünk a lámpa mögül.
-Ez ki volt?-kérdeztem kuncogva.
-Papy-- vagyis.... Hát öhm....-akadt el Chara szava.
-Papyrus, az öcsém.-mondta Sans.-Figyeljetek. Ha egyszer meglátna titeket, az feldobná a napját. Szóval kérlek. Tegyétek ezt meg. Milliószor is köszönöm!-ment el Sans. Tovább mentem Chara-val. Kezdett nagyon hideg lenni..

----------------------
Hát... Eléggé röstellem, hogy ez ilyen rövid lett. Nem volt ihlet owo
Na de remélem ezzel is eleget tettem ^^"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My-TaleWhere stories live. Discover now