1

369 35 8
                                    

" Bugün sahil voleybolundaki ilk maçımız. Son sınıf G-13 den Red Monster ve Blue Monster takımlarını göreceğiz. Voleybol turnuvamızda üç yarılık iki maç ardından tekrar üç yarılık final maçı yapılacaktır. Kazanan takıma ise her yıl olduğu gibi kupa ve üyelerine madalya. Şimdi takımlar yerlerinizi alın! Her iki takımada başarılar. "

Hakem Kim Joonmyeon duyurusunu bitirdi. Her iki takımda kafalarındaki kazanmalıyız düşüncesi ile kumdaki yerlerine geçmeye başladılar. Baekhyun ve Chanyeol birbirlerine meydan okuyan bakışlarla bakarken onlarn akıllarındaki düşünce farklıydı.

' Kazanmalıyım hem maçı hem de iddiayı. Kaybediceksin Park Chanyeol '

' Kazanmalıyım hem maçı hem de iddiayı. Kaybediceksin Byun Baekhyun '

+ 1-1.30 saat sonra +

" Ve sahil voleybolunda ilk maçı Blue Monster kazandı! *alkışlar yükselir* Kendilerine tebriklerimizi iletiyoruz ve bir sonraki maçta görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın! "

Alkış sesleri yükselince içlerindeki heyecan ile birbirlerine sarılan takım üyeleri. Baekhyun ilk maçı almanın sevinci ile üzgün bir edayla Sehun ile konuşan Chanyeol'un yanına ilerledi. Chanyeol gelen kısa çocuğu fark ettiğinde Sehuna gitmesi için bir bakış atmıştı. Ve tabiki de Oh Sehun bunu anlamamıştı ancak yanlarına gelen Baekhyun ile olayı kavramış daha fazla durmadan takım arkadaşlarının yanına gitmişti.

" İlk maç bizim kaybetmeye hazır mısın yoda? "

Yoda. Bunu eskisi gibi senden duymayalı uzun aman olmuştu Baekhyun.

" Bu sadece şanstı hemen sevinmeyin Puppy. "

Puppy. Bunu eskisi gibi senden duymayalı uzun zaman olmuştu Chanyeol.

Volleyball Claims [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin