4

271 34 9
                                    

" Maçın başlamasına son 5 dakika yerlerinize! "

Yüzüm eskisi gibi olmasa da idare ederdi. Fakat doktor güneş'den dolayı yanmasın diye sarmıştı. Her ne kadar kaşıntı yapsa da, yapacak bir şey yok. Chanyeol'u görmemiştim acaba bugün gelmeyecek mi?

İti an çomağı hazırla boşuna dememişler. Fakat neden gözleri o kadar kızarıktı? Tanrım yoksa gene mi? Chanyeol'un önceden uyuşturucu kullandığı olmuştu. 

Yinemi başladı yoksa?

+ Maç sonu (RM-25/BM-24) +

" Bu maçı Red Monster kazandı. Diğer takım üyesi Byun Baekhyun bildiğiniz üzere geçen hafta bir kaza geçirdi. Buna rağmen iyi yarıştılar. Final maçında görüşürüz millet! "

Düdük sesini duyduğum an da karşı takımın soyunma odasına girdim. Şansıma kimse yoktu. Sadece duş kabinlerinden gelen su sesi. Chanyeol daha çıkmadığı için bu o olmalıydı.

Kıyafetler için ayrılan dolaplara yönelerek hepsini açıp kapadım. Sonra ise istediğimi buldum ve kıyafetlerini aramaya başladım. 

Uyuşturucu falan çıkmamışdı. Sadece ceketi'nin cebinde ilk tanıştığımız zamanlardan kalan fotoğrafımız vardı.

" Burada ne yapıyorsun? "

Ani gelen ses ile fotoğrafı yerine koydum. Arkamı döndüğümde, havluyu beline başlamış olan Chanyeol ile karşılaştım.

" B-ben bir şey a-arıyordum. "

" Neyi? "

" Ş-şey uyuşturucu. "

Şaşkın gözlerle bana bakarken utançla kafamı eğdim.

" Ne demek uyuşturucu? "

" Senin gözlerin kızarıktı. V-ve ben endişelendim. T-tekrar başladığını sandım. "

Rahatlama ile nefesini verip yavaş adımlar ile yanıma yaklaştı. Elini yüzüme götürerek, maçtan sonra çıkardığım bandaj olmadığı için mor olan yerleri okşadı.

Gözleri öyle anlamlı bakıyordu ki. Boşu boşuna kendimce umutlanabilirdim.
Bir süre daha öyle durduktan sonra yüzümü ellerinin arasından çektim.

" B-ben gitsem iyi olur. S-sonra görüşürüz, Chanyeol. "

" Görüşürüz, puppy. "

Volleyball Claims [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin