Melodia de mai sus,se numeste "When I Miss You".E de la trupa B2st,una diun trupele mele preferate.Uitati versurile melodiei traduse in romana.
I coincidentally heard news about you,you are doing wel?
I think I'm doing well
It's a relief,I seen happy
I thought I'd still be strugglingFeeling a bit loney (feeling depressed)
I kept wandering trought past memories
The deeper the night grew
I needlessly got a bit sadWhen I miss you (so good bye,good bye)
When I long for you even more
I blankly lay there,blanky lay there
Eventually,not going to sleeptEven I miss you (so good bye,good bye)
Even when I miss think of you more
I am alright,I am alright,I am alringht
If only you are happyIt feels like I am floating in the air
It's problem that doasn't necessarily need a conclusion
If it awakens like last night's dream,it all satters
If I try to approach you,you keep getting father,why do you keep getting fatherWhen I was with you,before I let you go
I loved you with all my strengh
So I have no regrets
I thought the person for you was me
But I guess it's notWhen I miss you (so good bye,good bye)
Even I long for you even more
I blanky lay there,I blanky lay there
Eventually,not going to sleeptEven I miss you (so good bye,good bye)
Even when I miss think of you more
I am alringht,I am alringht,I am alright
If only you are happy×2 The road I took to takeyou home,the coffee we drank together*
The book we read together,the dream we watched together*
I lonf for all these think so much*Even when I miss you (so good bye,good bye)
Even when I think of you more
I am alright,I am alright,I am alright
If only you are happy.*Ei,astea sunt versurile melodiei.Aveti si melodia in sine mai sus.Sper sa va placa si capitolul si melodia!
Taehyung pov.
Sara m-a sarutat....din nou.De ce face asta?Oare...ea...ma...place?Nu,nu,nu!Cum ar putea fata asta sa ma placa...?Adica,eu sunt un tocilar,fraierul scolii si ea...este populara scolii.De ce eu...?S-a dezlipit de mine duupa putin timp pentru mine a fost o eternitate.O privesc in ochi.-Ce....a fost asta?o intreb eu putin confuz.
-Nu stiu cum s-a untamplat asta,dar....cred ca....m-am indragostit de el.Sara pov.
-Nu stiu cau,dar cred...ca....m-am indragostit de tine.
-Ce...?ma intreba el.Nu i-am raspuns,ci doar am plecat de-acolo.Il simteam cum ma priveste.Am intrat in casa fara sa mai privesc inapoi.
Taehyung pov.
Ce...a fost asta...?Mi-am pus varful degetelor pw buzele mele.Nu inteelg....Kim Lee Sara...ma...place...?
Asta....e imposibil....Nu imi vine sa cred....~Luni dimineata~
M-am imbracat cu unifram de scoala,m-am spalat pe dinti,apoi am cobarat scarile.M-am dus la bucatarie rugandu-ma lui Dumnezeu ca Sara sa nu fie acolo.To-
tusi,rugaciunile mele n-au fost ascultate.Sara era la masa mancand o omleta.Fir-ar sa fie....OK,incearca sa te porti cat mai normal....cat mai normal posibil...-'Neata,Sara,am zis eu si m-am indreptat catre frigider.
Am luat sticla cu lapte.Sara m-a privit in timp ce am mancat si mi-acam dat fiori.A sosit vremea mult asteptata de mine pentru a pleca la scoala Trebuiasa ma duc la scoala cu o masina diferita.Nu puteam azi sa merg cu Min Joon pentru ca era plecat la bunicii lui din cealalta parte a orasului.Va sta acolo pana maine.Am iesit din casa cu tot cu geanta si telefon,apoi m-am dus la masina.Inainte sa deschis usa masinii,
Sara m-a prins de incheietura.-Stai putin,imi spuse ea.
-Huh?Sara pov.
L-am prins de incheietura si m-a privit.-Stai putin,i-am spus eu.
-Huh?a facut el.
-Vrei sa vii cu mine?l-am intrebat eu.Vreau sa spun,sa vii cu mine la scoala.
-Ce?Dar nu ai spus tu ca nu vrei ca ceilalti sa afle ca stau cu tine si sa-ti distrug "reputatia"?
-Stiu ce am spus,dar...
-Dar?m-a intrerupt el.Dar?Ce dar?Acum iti pasa de mien?Of,ce e in capul alaal tau?Ma faci atat de confuz!Si...ce a fost cu sarutul de aseara?Si din parc de atunci?
-....
-Bien,eu am plecat daca nu mai ai nimic sa imi spui,imi zice el.Apoi s-a uitat la mana mea care ii tinea incheietura.Isi desprinse incheietura din mana mea si ma privi inochi.Isi apropie fata de a mea.
-Pa.
Taehyung pov.
Mi-am apropiat fata de a ei si am privit-o in ochi.-Pa,i-am spus eu.
Apoi am deschis usa masinii si amintra.Masina a pornit la drum.O simteam pe Sara cum ma priveste din urma.Nu m-am uitat inapoi.Am incepu sa a uit pe geam pana ajung la scoala....
~Cateva minute mai tarziu~
Inca putin si ajung la scoala.Ceva se intamplat....Nu stiu cum,dar masina a facut o curba din cauza unui camion ce a venit exact inspre noi.In fata noastra.Soferul incerca sa opreasca,dar...franele nu mergeau...Au fost taiate.Soferul a incercat sa ia o vurba.Totusi,masina a facut o curba prea puternica...si....ne-am rasturnat.Adica,cu alte cuvinte...Acum,stateam intins,in spate,sangerand,ranit si complet nemiscat....
Ma durea totul....Sara pov.
Eram in drum inspre scoala.Eram foarte aproape,cand am vazut o masina neagra rasturnata.Avusese locun accident.Stai,masina aia mi se pare cunoscuta...Este...Oh,
este...masina cu cars a plecat Taehyung acum cateva minute.Oh,nu...nu,nu,nu!Tae-
hyung....Soferul a oprit imediat,a cobarat din masina,la fel si eu.El a sunat la o ambulanta.Eu am fugit inspre masina.Am deschis usa din spate si...Taehyung sangera sia vea ochii inchisi.-Nu,Taehyung!am spus eu cu ochii inlacrimati.Nu,te rog,nu!
Taehyung si-a deschis incet ochii si m-a privit.Am auzit din apropiere niste tipete.
Cei de la scoala erau aproape de minesi Taehyung.Mi-am indreptat atentia inapoi la Taehyung.-Tae,stai traz,OK?i-am spus eu.Vine imediat ambulanta.Doar stai reaz si nu adormi!
Taehyung pov.
Am vazut-o pe Sara cum ma priveste plangand.-Taehyung,ramai treaz,OK?Nu inchide ochii!Sa nu adormi!
-Imi...pare rau,Sara...,am zis eu.
-Nu-i nimic,Taehyung,e totu'-n ordine.Ea se apropie mai mult de mine.Si eu la fel cat am putut.Buzele ni s-au unit.Dupa cateva momente,m-am desprins de ea.Apoi,nu am mai rezistat.Am...inchis o-chii.Ultimele sunete si vorbe pe care le-am ahzit au fost ale lui Sara.O auzeam cum plangea si imi spunea sa nu ma duc,dar...eu nu am putut s-o ascult.Am inceput sa vadnumai negru in fata ochilor,apoi nimic...
Sper ca va place noul capitol.Nu prea atiu dac e reusit...Deci,dati-mi la comentarii parerea voastra.Ei,m-am straduit cat am putut cu capitolul,deci sper ca ti-a placut.😊
CITEȘTI
That Nerd
RomanceEi bine,eu voi continua aceasta poveste pe care fosta sciitioare -a vrut sau n-a putut continua povestea.Deci,eu voi continua "That Nerd".(Deja am o groaza de idei!!)Kim Lee Sara este printesa scolii,numita "de neatins".Este idolul tuturor si eviden...