"Melanie sbalila si ty věci zítra odjíždíme??!!" ,ptal se David Melanie.
"Jasně moc se těším jen pár maličkostí a je to hotovo", s úsměvem odpověděla Melanie.
"Tak co Mládeži těšíte se konečně budem bydlet všichni jak sme si přáli", odpověděla Jana ale s údivem se porozhlédla a dodala :
"A kde je Patrik???"
"To víš vždycky přichází na poslední chvíli",dodal s úsměvem David a všichni se chytli výbuchu smíchu
2 den:" Ten nábytek dejte prosím sem ",řekla Jana.
"Nepřeháníš to je to jedno jestli to bude v rohu nebo tam kde chceš ty", řekla naštvaně Melanie neměla ráda když Jana dirigovala.
V noci začli podivné zvuky a Melanie se začala bát a najednou se ozvala rána z obýváku"prásk".
Melanie rychle seběhla po schodech dolů do obýváku a zděsila se všichni kamarádi přiběhli dolů a viděli popadané věci ale nejvíc se zděsili když viděli rozbitou jejich společnou fotku.
"Co to je??" Proč si to rozbila Melanie je to naše společná fotka!!" , s křikem začal nadávat Patrik.
"Ale...Já....To..To...Nebyla "bránila se Melanie.
"Ozvala se rána tak jsem šla dolů a tady byli ty věci a rozbitá fotka",Melanie doplnila pro svou obhajobu.
Ale najednou všichni uslyšeli slabý hlas: "Vypadněte nebo vás všechny zabiju"
Všichni kamarádi na druhý den zavolali médium aby se zeptali co to má znamenat.
"Tak co potřebujete vědět byli s te dost vyděšení když jste mi volali", řekli doktor Makker .
Jana spustila: "Pane Makkere dějí se tu divné věci vím že jsme tu sice první den ale včera v noci jsme si šli lehnout a najednou se ozvala rána z obyváku nejdřív sem přišla Melanie a viděla ty rozházené věci ale pak tam byla i naše společná fotka akorát rozbitá a ještě ten hlas nám řekli at vypadnem nebo nás zabije"řekla se strachem v očích panu Makkerovi.
"Víte majitelé vám to asi neřekli ale ten to dům je prokletý všichni co byli v tomto domu postupně zemřeli tragickou smrtí všichni jste prokletí všichni umřete" , pan Makker se zvedl a utekl Melanie se slzami v očích vykřikla všechno ji to došlo proč majitel dům prodával tak levně a pospíchal s prodejem všechno se dozvěděl tu DĚSIVOU PRAVDU o prokletí tohohle domu.
OMLOUVÁM SE ZNOVU ZA CHYBY A ŽE TO BYLO TAK URYCHLENÉ ALE BYLO UŽ VĚČER A BYLA JSEM UNAVENÁ ALE TED MÁM HODNĚ ČASU TAKŽE SE POKUSÍM CO NEJRYCHLEJI NAPSAT DRUHOU KAPITOLU :)
ČTEŠ
Poslední výkřik
TerrorMelanie se s vými kamarády napadne se přestěhovat do nového domu ale postupě se budou dozvídat co je dům zač a jeho miulost Prosím nedívejte se na gramatiku já a gramatika nejsme kamarádi :) DOUFÁM ŽE SE BUDE LÍBIT :)