1.BÖLÜM YENİ OKUL

348 17 23
                                    

Gine lanet alarmım çalıyordu. Ve bugün yeni bir okula gidiyordum. Yeni okula gitmemin sebebi dört kişi bi kişiyi sakatlayarak okuldan atılmamız. O dört kişide benim en yakın arkadaşlarım yani double best kankilerim. Ben kendimi ve onları size tanıtıyım ben AKİF beni bi deli olarak bilseniz yeter arkadaşlarımda benim gibi deli birbirimizin en iyi arkadaşıyız annelerimiz biz doğmadan önce tanışıyormuş. Yani biz 18 yıllık arkadaşıyız. 12.sınıfa gidiyoruz. Onların adıda Elif Zeliha ve Efe. Efe beni aradı ve şunları söyledi "nerdesin olum seni bekliyoruz" biz hep beraber okula gideriz. Ve bende "kanka alarmı duymadım ben daha şimdi kalktım" dedim. Oda bana kızgın bi ses tonuyla "yuh ya sen nediyosun beş dakikaya kadar burada ol dedi" abi ben nasıl beş dakikada evden çıkıcam? ama jet gibi hazırlanıp çıkabildim. Ve oraya gittiğimde Zeliha "abi ilk gündende geç kalınırmı dedi" ardından Elif "Akif kanka yok artık saat kaç haberin varmı dedi." bende onlara "abi abartmayın alt tarafı 25 dk geç kaldım lan nolcak ilk derse girmesek" dedim. Onlarda güldü. Okula tam biz girdik o sırada zil çaldı. Hepsi bize şizofren gibi bakıyordu değişikler. Elifle Zeliha az daha okuldaki basketbol takımına dalıyordu. Efeyle ben onları tuttuk ve Efe "abi zaten diğer okuldan atıldık bu okuldandamı atılalım dedi." Onlarda kafasını salladı. Sonra direk kantine girdik ve birşeyler yedik karnım sonunda doymuştu. Çıkışta pizza ismarlıycaktım bizimkilere Elifte starbucksta kahve ısmarlayacaktı Efe ile Zeliha anca yesinler. İlk ders fendi biz arkada dörtlü bi sıraya oturduk sınıftakiler hep bize bakıyordu sağ salim okuldan çıkarsak iyidir. Derste Elif uyumuştu bizde pislik yapıp fotoğrafını çektik. Ve sonrada pizza yedik starbuckstada birşeyler içtikten sonra herkes evlere dağıldı yorucu ve güzel bir gündü.

Bu bölüm bu kadar.

MANYAK BFF'LİK #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin