4.BÖLÜM HIRSIZ OLAYI

108 14 6
                                    

Gayet neşeli bi şekilde eve geldik Elif kapıyı açtı ve eve girdik ama bi anda şoka girdik çünkü evdeki herşey darmadağın televizyon bilgisayarlar hiçbişey yok anında polisi aradık. Daha ilk günden bun hangi mal bize yaptı? Ben sinirden tabakları kırdım Efe ile Zelihada beni sakinleştirmeye çalıştılar. Efe"bunu hangi hayvan bize yaptı lan" dedi.Ev ev değil bok yuvası olmuş! Aileler duyunca bize geldi ve çok güzel bi olay oldu polisler hırsızı bulmuş ve eşyalarda sağlam ilk önce eşyaları yerleştirdik.Daha sonra polis bize öldürmemek amacıyla dövebilirsiniz dediler Elif "kendimi arla sokaklardaki Mesut gibi hissediyorum lan" diyince biz gülmekten koptuk.Ve adamı o kadar pis dövdük ki ağzından kan geldi.Polisler zor durdurdu bizi ve adam hapse girdi.Bende intikam beni acıktırdı bişeyler mi yesek dedim ve bişeyler sipariş ettik.Bu sefer en hızlı ben bitirdim kurt gibi acıkmıştım.Zelihada internetten bişeyler sipariş ediyodu "napıyon lan" dedim oda "internetten güvenlik sistemi sipariş ediyorum kanka" dedi.Bende çok iyi fikir kanka bu hırsız olayından sonra" dedim ve Efeyle Elifin canı sıkılmıştı hadi diskoya gidelim dediler bende onlara "hiç halim yok ama olabilir" dedim bu gece eve mal gibi sarhoş gitmemek için kola meyve suyu tarzı şeyler içtik ve bizim için daha iyi oldu.Bu sefer eve erken gelmiştik saat onikiydi.Sonra herkes bugünün yorgunluğunu üstünden atmak için uyudu.

NASILDI?

MANYAK BFF'LİK #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin