Okulların açılmasına az kalmıştı. İrem daha 15 yaşında ve yeni liseye başlamıştı. Okula gitmek için sabırsızlanıyordu.
Okulun ilk günü. İrem okula varmıştı. Sınıfa girdi ve Dilan adında ki kızın yanına oturdu ve tanıştılar. Okulun ikinci günü İrem okula geç kalmıştı çünkü servisi çok geç gelmişti. Sınıfa gelince öğretmenden özür diledi ve yanı boş olan bir kızın yanına oturmuştu.
Tenefüste Dilan'ın yanına gitti ama yanında başka bir kız vardı.
İrem onunlada tanışma istedi. "Merhaba benim adım İrem" dilan'nın yanındaki kız ise"Merhaba bende Canan" dedi.İrem,Canan ve Dilan bir grup kurmuşlardı. İyi geçiniyorlar ve birbirlerine her şeyi anlatıyolardı.
Canan'nın bir kuzenin vardı. İrem ile aynı servistelerdi.
Cananın kuzeni hep Cananla ugraşıp şaka yapıyordu buda İrem'in hoşuna gidiyordu tabi.İrem Canan'ın kuzeniyle tanışmak istıyordu ama utandığı için tanışamıyordu. Çünkü Canan'ın kuzeni "erkek"ti.
Bir gün Canan,Dilan ve İrem kantinde oturuyorken konuşmaya başladılar. Dilan kardeşlerinden ve akrabalarından Canan ise kardeşlerinden ve kuzeninden bahsediyordu.
İrem oradan "Benimle aynı serviste olan kuzenin'di dimi?" diye sordu. Canan "evet" diye cevapladı ve kuzenini anlatmaya başladı.
Kuzenimin adı BURAK çok şakacıdır ukaladır ve ailesi olmadığı için insanları koruma isteği çok fazladır diye tanıttı...İrem Canan'nın anlattıkları yüzünden Burak'tan etkilenmişti.
İrem okula hep geç geliyordu. Sebebi servis'ti. Bundan bıkmaya başlamıstı. İrem okula sadece dört gün gidiyordu. Sebebi on saat görmesiydi. Pazartesi günleri gitmiyordu.
Salı günü gelmişti. İrem her zamanki gibi yine servisi bekliyordu...
Bu sefer servis erken gelmisti.Öğle arası olmuş, Canan Dilan ve İrem kantine gidip bir köşede oturmuşlardı. Arkalarından Burak gelip onların yanına oturmuştu. İrem Burak'ı görünce şaşırmıştı. Ama belli etmemişti.
Burak geldiği dakkadan itibaren komiklik yapmıs ve Canan'ı Dilan'ı ve İrem'i güldürmeyi becermişti. Sonra aniden İrem'in telefonu çaldı ve İrem telefonu açmak zorunda kaldı..
Açtı ama ses yoktu.... Sonrada gelen bir sesle " sonunda numaranı buldum İrem " dedi. İrem'in içini bir korku kapladı. Ve sesizce telefonu masaya bıraktı... Belli etmemek için konuşmasına devam etti...
Ve öğle arası bitmişti.
İrem her ögle arasının böyle olmasını istiyordu. Son ders olmuştu çoktan.. Zil çaldı ve servis binme noktasına gittiler..
Ama İrem'in servisi gelmemişti...Canan servisine geçti ve telefonuyla oynamaya başladı..
O zaman Burak İrem'in yanına gitti.... Ve konuşmaya başladılar. Ve yine İrem'in telefonu çaldı ama bu sefer açmadı..
Tekrar tekrar çalıyordu ve Burak şüpelenmeye başlamıştı...İrem artık bıkmıştı ve telefonunu kapatmıştı...
Burak İrem'i güldürmeye devam ediyordu.. Tabi İrem'in gülüşü bir komikti. İrem gülünce Burak'ta gülüyordu normal olarak... Servis sonunda gelmişti. Servise binip evin yolunu tutmuşlardı...
İrem servisten indikten sonra karşısına bir çocuk çıkmıştı...İrem korkmuştu... Servisin arkasından bakan Burak fark etmişti kötü bir sey olacağından. Çocuk İrem'in kolundan tutup zorla bir yere götürüyordu..
Bunu gören Burak bir şey yapamadığı için kendine kızıyordu.....
Çarşamba olmuştu, İrem yine servisi bekliyordu. Beklerken yine karşısına o çocuk çıkmıştı.İrem'in elini bileğine zorla bileklik takıyordu. Takarkende İrem'in elini kesmişti.
Sonunda okula varan İrem ağlamaya başlamıştı. Canan'a yaslanıp ağlıyordu. Oradan Dilan'da ne oldu diye sorup duruyordu..
İrem olanları anlattı... Canan dayanamayıp " hadi Burak'ın yanına gidelim o halleder dedi " ama İrem onun yanına gitmeye utandığı için reddeti.
Öğle arası olmuştu. İrem ,Dilan ve Canan yine aynı yere oturmuş çay içiyolardı.... Arkalarından Burak yine gelmisti bu sefer İrem"i korkutmuştu.
İrem fazla tepki vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Gerçeği
RandomKalbi kandıramazsınız... Ama.. Bazen gerçekleri görmemek için Kalbide kandırırsınız.....