P.O.V. Katherine
Încă am mâna prinsă în stransoarea dintre mâinile noastre si eu una nu as vrea să o iau de acolo. Dar raționalitatea dintr-o dată mă izbește cu un ciocan în cap si îmi dau seama de ce se întâmplă. Îmi retrag mâna si îmi iau geaca,telefonul si pachetul de țigări si dau să plec. Dar ceva mă oprește si acel ceva este mâna lui care mi-a prins umărul. Mă întorc spre el să văd ce vrea,dar peste ceea ce dau mă debusoleaza complet. Cele două smaralde acum cu tente negricioase mă privesc cu semne de întrebare.
-Nu rămâi? Mă întreabă si ridică din sprâncene.
-Am puțină treabă! Îi spun rece si îmi trag mâna din stransoarea sa.Ies furtunos pe usă si mă îndrept spre masină. Mă gândesc la tot în timp ce conduc pe străzile neaglomerate. Am obținut o sumă chiar frumușică pentru 30 de minute de acoperire a tirurilor în care se află jucăriile lui Marcus. Si de echipă? Da, Adam m-a sunat si mi-a ținut o morală în care îmi spunea beneficiile unei echipe. Si până la urmă am acceptat. Si nu am orice echipă,ba chiar echipa cretului. Formată din tipii cu care era la masă,dar înafara de panarama cu care se săruta.
Si brusc,mintea mi se duce iar la el. Dar alung asta si văd că am ajuns în fața casei mele. Nu mai am chef de nimeni si nimic,asa că după un dus extra-rapid,am de gând să mă culc. Mâine începe iadul pe pământ! Ultimul an de liceu.
Ies înfășurată într-un prosop din baie si mă schimb într-un tricou negru care îmi este mai mare cu trei mărimi. Mă trântesc în pat si îmi iau o perina în brațe. În cameră este întuneric total si imediat somnul mă fură,cu gândul la un păr creț si doi ochi verzi.
Dimineața nu întârzie să apară,dar se pare că este o vreme total neasteptată. Picăturile de ploaie se izbesc de pământ cu putere,parcă vrând să se răzbune. Mă ridic din pat si opresc alarma setată la 7:30 A.M care trebuia să înceapă să sune. Îmi fac repede un dus si mă îmbrac. O pereche de blugi negri simpli,o bluză albă ca laptele si un cardigan lung si negru până în dreptul genunchilor îmi completează ținuta. Vesnicii bocanci negri în picioare si un machiaj simplu alcătuit din puțin tus,un ruj rosu,puțin rimel si sunt gata de prima zi de scoală. Incep să caut după pachetul de țigări si îmi trec mâna nervoasă prin parul lăsat liber pe spate,ravasind-ul total. Îl zăresc pe birou lângă telefon si cheile de la mașină,si îmi vine să mă plesnesc. Este 7:56 A.M iar eu încep orele la 8:30 A.M dar mai trebuie să merg si pe la secretariat, inclusiv pe la director.
Intru nervoasă in masina si conduc destul de încet,având în vedere vremea nasoală de afară. Nu îmi ia mai mult de 5 minute si ajung în fața liceului,pe care l-am gasit bineînțeles cu ajutorul lui Adam,pe care l-am deranjat dintr-o conversație foarte importantă cu nu stiu cumpărător. Parchez mașina în ultimul loc liber pe care îl găsesc si alerg spre intrarea în scoală ,deoarece nenorocita asta de ploaie face ravagii în jurul ei. Când intru pe usile scolii un tunet îsi face auzită voia iar toate privirile se îndreaptă spre mine. Încep să merg încet pe holurile pline de elevi ce mă studiază din cap până în picioare si încep să susoteasca cu persoana de lângă ei. După minute bune de mers si de nervozitate,în sfârsit gasesc biroul directorului. Bat la usă si când aud un "Intră" deschid usa din lemn de brad. La biroul imens din mijlocul încăperii îsi are prezența o femeie cu parul blond,care este strâns într-un coc perfectionist.
-Bună ziua! Spun usor. Încă nu stiu dacă directoarea asta este o scorpie sau mai stiu eu ce. Asa că trebuie să fiu previzibilă.
-Bună,dragă!Eu sunt D-na Mirabell si sunt directoarea acestui liceu. Bun venit în scoala noastră scumpo! Mi se adresează drăgăstos si îmi zâmbește larg la final.
-Katherine Smith! Mă prezint si eu politicos. Nu vreau să fac o impresie proastă din prima zi nimănui.
Se ridică de pe scaunul pe care asezată si ia niste foi de pe birou. Se poate observa că este o femeie în jurul vârstei de 35 de ani. Este îmbrăcată într-o rochie rosie care este până la genunchi,iar pantofii albi se asorteaza cu micul sacou pe care umerii ei îl poartă. Nu cred că depășește 1,65m fără tocuri.
CITEȘTI
Dependent ||Harry Styles||
FanfictionKathrine. După moartea părinților ei,aceasta decide să părăsească viața pe care o are în Londra,si se mută in New York. Cum liceul este nou,apar si probleme noi. Îl întâlnește neprevăzut pe Harry Styles si lucrurile iau o întorsătură de 180 de grade...