Evden çıkmıştım artık serbestim kimse bana karışamazdı kapşönümü örtdüm ve yürümeye başladım saat 7:50 di ve benim okula gidiş saattimdi hiç gitmek istemiyordum ama gittim çantam yoktu sınıfa girdim hala kapşönüm kapalıydı ve hiç kimse beni takmıyordu bile sonra o geldi... beni hep sinir eden çocuk Ahmet... ahh ahmet benden hemen uzaklaşsan iyi olur dedim kısık bi sesle ama o... her zamanki gibi benimle urastı ben tam elimi cebimdeki bıçağa attığımda öretmenimiz geldi herkez yerine geçti kimse beni takmıyordu bile yüzüm görünmüyordu öğretmen ders e başlamadan önce bana...
-Hey Emre rica etsem kapşönünu indirirmisin?
-Hayır.
-Emre hemen şapkanı indir.
-Hayır..
-elini cebine atar ve bıçağını tutup HAYIR!! Diyip aya kalkar..
Ve sonra bıçağımı öğretmenim e sallayıp boynunu kestim sınıfta resmen çığlıklar uçuşuyordu ve ben sonra sınıftaki herkezi öldürüp ağızlarını benimkiler gibi gülümseme yaptım e tabi her yer kan gölüne dönünce herkez okuldan çıktı tam bende çıkıp saldiracakken onu gördüm melisa.. 1 2 dakka durdum herkez okuldan çıkmıştı sadece ben kalmıştım ve bende tam dışarı cikacakken dışarda polislerin olduğunu fark ettim ve arka kapıdan çıkmaya karar verdim. Tam cikacakken bir polis beni görüp durmami söyledi ama ben koştum durum böyle olunca polis bana ateş açtı omuzumdan vurmuştu koşmaya devam ettim okuldan çıktım ve okulun tam karşısında olan dereye atladım ve ordan uzaklaştım artık bir aranan suçlu olmuştum bi an durup ben napıyorum? Diye düşündüm ama sonra yürümeye devam ettim.Evet arkadaşlar bayadir hikaye gelmiyodu biliyorum ama ufak bir kaza geçirdim o yüzden yazamiyordum ama artık her gün bir bölüm atacağım.