CAPTER 3'yeogi bwA'

84 7 0
                                    

[ DEATH ]

-
-
-
-
-
( CAPTER 3 )
-
-
-
-
-
-



''Andwaeee....apa dah jadi''mereka masih terkejut dengan apa yabg terjadi ruma ynang merka masuki dan di bakar menjadi habuk..bahkan tiada tanda² oraang membakar dah tiada..

''Sial..kita lambat''umpat mark..

''Tiada apq yang tingal..''kata youngjae..merrka pun terduduk letih hari dah siang tidur pun mereka tiada..

''Kita perlu bergerak cari yang laiN jangan sampai ada apa² jadi kat hani dan yabg lain''kata mark..merka pun menganguk faham..

''Kita perlu cari tau siapa pembunuh tu dan selamat kan yang lain..''ujar jb..merka saling berpelukan sebagai salam perpisahan..

''Hyung kalau jumpa wendy..cepat² bawa dia keluar dari hutan ni''kata bambam..jb pun angguk kan krpala nya''nae..korang jaga diri jangan sampai cedera..ingat bila jumpa jalan keluar jangan berpaling atau menoleh terus keluar dn minta pertolongan..''ujar jb..yugyeom bambam dan jr menganguk fham..lalu mereka pergi..

Mana kala jb bersama jackson, dan mark bersmaa youngjae, mereka terpaksa berpisah kerna hjika mereka bersama tak akan dapat keluar kerna bingumg lebih² lagi ada antara mereka tak bersefahaman..

-
-
-
-
-
-

------
Yugyeom's team

Yugyeom menatap duit sling di tangan nya..duit pemberian wendy..rasa menyesal yugyeom kerna telah membawa wendy bersama nya..jika iamtak pujuk wendy..mungkin wendy tak akan terkandas dalam masalah ni..semua nia salah nya..

''Hye..gwenchana''tegur jr..yugyeom menatap jr..''harap yang laim selamay..''kata yugyeom..lalu mereka menerus kan langkah mereka..tanpa sedar mereka di ekori dari belakang...

''Jamkha man..''kata jr merasa ada yang pelik..bambam dan yugyeom pun berhenti berjalan menatap jr pelik..

''Waeyo..hyung''tanya bambam..tetiba kaki jr dimtarik melalui lubang kecil..dan jr di paksan masuk..

''Hyung!!!!"

Bambam dan yugyeom pun cemas setengah mati mereka berusaha menarik jr..tapi tarik kan dari dlama lebih darah mengalir mulut jr..

''La-lari,.''kata jr lirih..

''Hyung andwaeee!!"bambam dan yugyeom terus menerus tangan jr..tapi darah dah terpercik ke muka mereka..jr yang di tarik paksa di lubang kecil tu membukan kan separuh badan nya hampir putus..

''La.la...lari~~~~''kata jr mata nya dah membesar darah semkain banyak keluar melalui mulut nya..

''Aaahhh!!!! Hyung mianhae!!"ucap bambam..yugyeom'menarik'bambam brsama nya..atas permintaan jr merka berdua lari kan diri mana kala jr dan mati  kerna di tarik paksa..mata jr terbuka luas...seseorang menyerang nya dari bawa tanah ...

Hueekk!!!

Bambam memuntah kan isi perut nya..kejadian tadi membuat kan bambam traumah..muka bamham sama pucat nya dengan yugyeom.

''Ahhh~~~siapa yang buat kita macam ni!! ''Tangis bambam mereka baru kehilangan siwon'dan sekrang mereka terpaksa kehilangan jr...sednag kan mereka baru dalam perjalanan keluar meminta bantuan..yugyeom dalam keadaan tak sedao badan tak sengaja ternampak hp milik hani..

DEATH_[ Got7 FANFICION ] COMPLETEWhere stories live. Discover now