Som už v prvom ročníku na strednej a mám 16.No stále hrajem Karuto a dosť som sa zlepšila už som na levli A . Stále rozmýšľam či Arata ešte tiež hraje Karuto a na akom je levli , skoro každý deň mu volám no vždy mi zloží.Dopočula som sa že mi vraj hovoria premárnená krása pretože sa podobám na svoju slávnu sestru Nanu a áno stala sa modelkou takže .. hovoria mi premárnená krása pretože akonáhle otvorím svoje ústa všetko sa skazí. Chcem založiť klub karuta no musíme mať 5 členov aby sme sa stali oficiálnym klubom karuta. Preto vylepujem plagát na školskú nástenku dúfam že sa ich veľa prihlási. Škola sa skončila idem k metru lebo ho nestihnem . Ale zrazu som zbadala Taichiho .Taichi ako to že si tu ? Neprestúpil si náhodou na inú školu ? .. Nie prestúpil som na vašu školu..odvetil Taichi. Dlho sme sa nevideli ...povedala som. Hej.. povedal . Ako sa ti darilo ? Chihaya .Taichi : Celkom dobre . Hraješ ešte karuto opýtala som sa . Nie povedal . Odvtedy čo si ma porazila na šampionáte už nie veď nemôžeš hrať karuto dokonca života . Stála som len tak tak a ko som počula že nehraje . Prosím založila som klub Karuta mohol by si byť v ňom ? Hmm.. porozmýšľam o tom , odvetil. A ako Arata si s ním v spojení ? ... Nie keď mu volám nedvíha a neodopisuje mi na SMS správy , chcela by som za ním niekedy zájsť ako asi vyzerá ,,zlepšil sa v karute .Mám toľko nezodpovedaných otázok ...