Bana göz kırptı yok anlamıyorum ben bu çocuğu gerçekten amannnn sikirtir et 1 kaç dk sonra hoca geldi ve derse başladık... sonunda ders bitti yoksa hoca sırayla herkeze tokat atcaktı çocuklar hocayı sinir etti ve gülmemek elinde deil di herneyse (ARKADAŞLAR SANIRIM FAZLA KULLANIYORUM KELİMEYİ AMAN BOŞVERRRR :p) abimim yanına gittim ama sınıfta deildi kesin bir kızla yiyişiyordur yine boşver tam giderken biri bana çarptı çarpmakta öyle böyle deil yere düşüyordum askalsın 'ÖNÜNE BAKSANA BEEE HEMEN ÖZÜRDİLE BENDEN' hem bana çarpıyo hemde üste çıkıyo namussun herifff 'HEM SEN BANA ÇARPTIN HEMDE ÖZÜR İSTİYON YOK YA GİT KENDİNİ BECER SENİ OROSPU ÇOCUĞU ' ne dedim ben şimdi üffff hep şuu 'supernatural' dizisi yüzünden öğrendim şu küfürleri olsun dean sam ve casss çok tatlılarrrrr ben az sonra tekme yiyecem ve hala supernatural düşünüyom yokmu bi alkışşş çocuk üstüme doğru gelmeye başladı aha sikecek beni , belki biraz inek olabilirim ama abim ve supernaturel sayesinde bütün küfürleri öğrendim (:D) çocuk üstüme gelmeye başladı başladı koridar da kimse geçmiyordu harika aha birisi bizi gördü ama görmemiş gibi yapıp yönünü değiştirdi LANET OLSUN!!! çocuk iyice bana yaklaştı ve bana baktı gülümsedi şaşırmıştım bana gülümsedi GÜLÜMSEDDİİİ??? ben sanmıştım ki... avvv yanağımda büyük bi açı hissettim 'SENİ SÜRTÜK BANA NASIL ÖYLE DERSİN HAAA NASILLL??' beni çok kötü dövüyordu tam son darbeyi atacak ve kendimi ölmüş gibi hissedecektim ki biri çocuğu duvara yapıştırdı ve çok kötü dövüşüyordular ama kim olduğunu göremiyordum gözlerim kararıyordu ve tamamen karardı... Gözlerimi açtığımda evdeydim sıcacık bir bataniyenin altında uyuyordum belkide rüya görmüştüm elimi suratıma götürdüm ve hemen elimi geri çektim ahh canım çok yanıyordu arkamı döndüm ve bana bakan bir suratla karşılaştım yüzünü ilk başta çıkaramadım sonra yavaş yavaş gözümde canlandı bu arthurrdu... Hemen yatakta oturur pozisyona geldim ve arthur bana gülümsedi 'günaydın uyuyan güzel' 'ne oldu ben pek birşey hatırlamıyorumda anlat hafızamı tazeleyelim ama doğruyu söyle tamam mı??' mavi gözlerimi mavi gözlerine diktim 'tamam seni okulun pislik kendini birşey sanan ucubenin teki dövüyordu ve duramadım sana zarar veriyo diyo kafa göz daldım' cümlenin sonunda güldü 'peki beni niye önemsedim bir kaç kişi gördü ve yolunu değiştirdi 'dedim merakla 'seni orada bırakamazdım böyle güzel birine nasıl kıyabilirdim ki bu tam bir katliam ' dedi ve yanağımı okşadı elini koyduğu anda kafamı acıyla geri ittirdim 'aaahh' dedim acıyla ' afersin ben sana buz getireyim ' dedi ve gitti a.m.k. bu çocuğa neler oluyor böyle bana iyi davranıyorrr...