Öküz napacan???

30 2 0
                                    

Arthur bana buz getirmeye inmişti bende arthur gittikten sonra suratıma daha iyi bakmak için banyo ya gittim ıyyyy berbat görünüyorum hayalet görse kaçar tipimden ama arthur nasıl kaçmadı analmadım herneyse soğuk suyu açtım ve suratımı hafif hafif yıkamaya çalıştım açıyordu ama soğuk su iyi gelmişti aşağıya indim yavaş yavaş arthur buzluktan buz aramaya çalışıyordu ''Arthur'' dedim demez olaydım birden sesimi duyup korkuyla zıpladı ve kafasını çarptı küfretmeyide unutmadı tabi :D gülsem mi? üzülsem mi? bilemiyorum çok komik çarptı kafasını ''Eyleniyormusun bari ben acı çekerken ??''  hemn buzluktan bulamadığı buzları çıkartıp bir poşete koydum ve buzları kafasına koyarken büyük bir acıyla inledi ''Aaaaaa yavaş yavaş yapsana şunu be '' sinirimden '' Kız gibisin biliyor musun biraz sakin ol '' arthurun suratında piçimsi bir ifade ile bana gülüyordu ''Öylemi ama altımdaki kızlar hiç öyle birşey demiyor '' diye güldü bende inat değil miyim buz torbasını kafasına daha çok bastıdım kendini sıkıyordu bağırmamak için sandalyenin kollarını sıkıca tutuyordu arthur pes ederek ''Tamam tamam daha fazla bastırma lanet olsun '' dedi bende zafer kazanmışçasına gülümsedim arthur bana kızgınlıkla bakıyordu bakışları sanki ' yüzün böyle olmasaydı görürdün sen ' diyordu arthur hemen konuyu değiştirerk ''Buzları nerden buldun sen ??''  bende sırıtarak ''Buzdolabındann '' ''Hayır buzdolabının neresinde??'' ''Buzdolabını buzluğunda'' arthur giderek sinir oluyordu suratı kıpkırmızı oluyordu ayyyy çok dadlu...  Ne diyom lan ben!!! üfff kızım düşünme şu çocuğu uffff.. arthur konuşmaya başladı ''Elena benle dalga mı geçiyorsun ?? çünkü hiç komik deilsin bunu bil nerede derken anladın sen ''  '' Ya tamam tamam sabrın yokmuş onu analadım herneyse 1. bölmede en üstte gizli bölmede '' arthur suratını bikmiş gibi yapıp ''Zaten o yüzden bulamamıştım'' dedi ve gülme krizene girdim o da kendini gülmemek için zor tutuyordu ''Ya ya tabi eminim o yüzdendir '' ''Evet o yüzden kim gizli bölme olduğunu bilir ki buzlukta'' ''Ben biliyorum'' ''Azcıkta bilmeyi ver bakam '' dedi ve bana güldü bende ona güldüm sonrada dil çokardım yüzünde önce şaşkınlık sonrada şakadan sinirli gibi yapıp ''Bana dil çıkardın , bana , bana hem de ban...''  cümlesini kesip '' Evet sana ne oldu çok mu üzüldünn ??'' diyip dudaklarımı büzdüm arthur sandalyeden kalkınca 2 adım geri gittim arthur konuşmaya başladısuratı ifadesizdi ''Gel bakalım buraya '' dedi ve beni kovalamaya başladı hemen yukarı çıktım ve odam girdim tam kapımı kilitleyecekken arthur kapıyı sertçe itti kapı öyle bir duvara çarptıki duvar çatladı sandım arthur üstüme gelmeye başladı suratında piçimsi gülümseme vardı '' Eee ne oldu korktun mu?? '' dedi bana gülerek '' Senden mi korkçam ha ha güldürme beni '' deidim üstüme dah çok geliyordu ''Görecez bakalım '' dedi suratındaki piçimsi ifade büyüyordu üstüme gelirken yatağa tosladım ama düşmedim arkama döndüm sonra da önüme bir döndüm arthur ile aramda 4 parmak vardı ve arthur öküz gibi beni yatağa attı şimdi korkuyordum üstüme oturdu ve ağırlığını dizlerine verdi ve boynumu sömürmeye başladı canımı actıyordu  lanet olsun ben onun sürtüklerinden deilim ve onu üstümden ittmeye başladım bir milim bile oynamadı öküz arthur burnunu yanağıma sürtü ve kulağıma tahrik edici sesiyle '' Ne o bebeğim beyenmedin mi ?? bir çok kız senin yerinde olmak isterdi '' deyip burnunu yanağıma sürtdü ve ağızımdan bir inilti kaçtı arthur bunu duyunca güldü ''Beni çok istiyorsun deil mi bana hastasın bana deliler gibi aşıksın deil mi iftiraf et bakalım''  dedi ve boynumu sömürmeye devam etti '' Dünnyada son insan olsan bile seni sevmem '' deyip  erkekliğine tekme attım nasıl attığımı bende bilmiyorum altındayken ama acımış olacaki  yana yatıp ellerini orada birleştirdi bende hemen aşağıya koştum arkamı bir döndüm merdivenlerin ortasında inmeye çalışan bir arthur ''Bana böyle yapmayacaktın kedicik '' bende sinirle '' Sende beni öpmeyecektin öküz ve sana hiçte aşık deilm senden nefret ediyorum '' yavaş yavaş adımlarla bana yaklaştı ve ''O zaman senle bir anlaşmaya girelim nedersin ??  ilk önce bana kızıp yanlışlıkla biryerlere çarpıcaksın sonra benimle ilgili hayaller rüyalar göreceksin sonra gözlerimin içinde kaybolacaksın son aşamada ise dudaktan öpüşüp bana tamamen aşık olacaksın nedersin varmısın anlaşmaya?? '' kendinden çok emin ama ağlayan o olacak suratımı bilmiş bir ifade yapıp gülümsedim ''Anlaştık çünkü böyle birşey hiç olmayacak ve sonunda sen ağlayacaksın '' dedim kendimi bilmiş bilmiş ''Kendinden çok eminsin bakıyorum'' dedi arthur bende ''Tıpkı senin gibi ama yenen ben olacağım için sorun yok tabi '' arthur gülümsedi ve ''Kendinden eminsen o zamn şöyle olsun kazanan 1 şey isteycek kaybedenden ve kaybeden onu yapmak zorunda olacak yıbaşına kadar süre var  yani 1 ay tamam mıı??'' kafamı sallayıp '' Tamam öyle olsun ama ne istiyeceğiz '' '' İstediğini ve iyi günler beni diğer kızlar çağırıyor '' diyip bana göz kırpıp kapıdan çıkıtı ve kapıyı çok sert kapattı öküz napacan?? terbiyeyi öğrenmemiş budala , mal , ucube , kendini birşey sanan ökü... cümlemi tamamlayamadan ayağım takılıp yere kapaklandım  üfff hep arthur yüzünden mal onu düşündükçe midem bulanıyor AMAN TANRIM ! AMAN TANRIM !!!!!!  İlk kuralı çiğnedim herneyse canım bunu olmamış gibi yapalım çünkü bunu kimse görmedi ve ben ona aşık olmam öküzze neden aşık olayım ben insanım insan insana aşık olur dimi canım herneyse ceptelefonuma baktım 2 mesaj vardı biri abimden okudum eve birşey lazımmı diye soruyor  hayır yazıp gönderdim ve diğer mesaja baktım bilinmeyen numara baktım mesaja 'DÜŞTÜĞÜNÜ GÖRDÜM BENİ DÜŞÜNÜYORSUN ŞUAN ;)  -- ARTHUR ' yazmıştı cama bir baktım beni izliyordu ve göz kırpıyordu hızlıca cama gidip suratına perdeyi kapattım manyak bu çocuk yaa ve numaramı ne zamn aldı bu kesin baygınken aldı pis sapık...

     BEBİŞLERİM AFEDERSİNİZ UZUN BİR ZAMAN GİREMEDİM AMA BUNU KISASÜREDE TELAFİ ETMEYE ÇALIŞCAM  SÖZ BEBİŞLERİM İYİ OKUMALAR HEPİNİZİ ÖPÜYORUM BY... :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatımın Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin