Ή ώρα είναι 1:15 μ.μ. Σαββατο. Μολις ξυπνησα για δεύτερη φορα.
Μπαίνω skype και βλέπω ένα αίτημα από μία Αφροδιτακι σκέφτομαι πως λογικά θα είναι εκείνη ή κοπέλα που μου έλεγε ή Ελένη το πρωί, οπότε δέχομαι το αίτημα. Μετα απο λίγα λεπτά που δέχθηκα το αίτημα, με καλει μία ομαδική με την Ελένη και την αφροδιτακι και ετσι απανταω. "Α Ελένη μπήκε ή κολλητή σου που μου ελεγες" Ακούω μία άγνωστη φωνή να μιλάει και αμέσως καταλαβαίνω πως είναι ή φίλη της Ελενης.
"Χαρηκα, με λένε Ευγενία" λέω με χαρά και αρχίζουμε να μιλαμε.
Μετά από δύο ώρες κλήση τερματιζουμε και πηγαίνω με την Ελένη. "Συμπαθητική μου φάνηκε" της λέω και μου προτείνει να πάμε για καφε της απαντάω οκ και κλείνουμε για να ετοιμαστούμε.
Στην καφετέρια
Κάθομαι και συζητάω με την Ελένη.. "Πού είπες ότι μένει αυτή η Αφροδίτη;" ρωτάω την Ελένη γεμάτη απορία "Θεσσαλονίκη μένει" μου απαντάει και συνεχίζουμε να μιλάμε.
Η ώρα είναι 8:00 μ.μ. και είναι ώρα να πάω σπίτι, αποχαιρετώ την Ελένη και ξεκινάω το περπάτημα. Μόλις έφτασα σπίτι μου, ανοίγω το λάπτοπ, μπαίνω skype και η Ελένη δεν είναι μέσα για πρώτη φορά στην ιστορία. Ουχ! Η Αφροδίτη είναι μέσα. Αφού δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω αποφασίζω να την καλέσω και να μιλήσουμε. "Γεια σου Ευγενία! Μιλούσα με κάποιον άλλον αλλά δεν πειράζει.. τι θέλεις;" "Εμ.. μπήκα στον υπολογιστή και κανείς δεν ήταν μέσα σε είδα online και είπα να σε καλέσω.. Τι κάνεις;" ρωτάω προσπαθώντας να κρύψω την αδιαφορία μου για 'κείνη.
"Εμ.. καλά εσύ;" της απαντάω ένα ψυχρό καλά και συνεχίζουμε να μιλάμε.
Γενικά η Αφροδίτη δεν είναι πολύ η συμπαθητική τελικά και φαίνεται αρκετά σπαστική αλλά αν δεν έχω κάτι άλλο να κάνω.. τουλάχιστον είναι καλή για παρέα.
Μετά από μιας ώρας κλήση τερματίζουμε και πηγαίνω να δω τηλεόραση. Η ώρα είναι 21:15 μ.μ. και κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα για να βρω κάτι να φάω. Καθώς πηγαίνω προς τα σκαλιά ακούω τον αδερφό μου να ουρλιάζει από το δωμάτιο του "Όχι κύριε λαγέ! Εγώ είμαι ο αληθινός κυρ. κούνελος!" Γελάω στην σκέψη τι μπορεί να κάνει εκεί μέσα τέτοια ώρα, αδιαφορώ και κατεβαίνω κάτω.
Κατέβηκα στην κουζίνα και βαριόμουν να φτιάξω τοστ, οπότε έφτιαξα ποπ κορν και ανέβηκα πάνω να δω κανά βίντεο στο youtube. Κατά τις 21:30 μ.μ. Με πήρε η Ελένη τηλέφωνο.
"Δεν κοιμάσαι τέτοια ώρα;" την ρώτησα "Δεν κοιμάμαι γιατί έγραφα με τον ξέρεις ποιον. Μάντεψε τι έγινε!" μου λέει γεμάτη ενθουσιασμό. "Τι έγινε;" την ρωτάω νυσταγμένη. "Μου ζήτησε να βγούμε το Σάββατο!!!" μου λέει με κάπως τσιριχτή φωνή. "όμιτζι τέλεια! Τώρα καληνύχτα" Λέω με αδιαφορία, της το κλείνω στα μούτρα και πέφτω για ύπνο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ να ανεβάσω καινούριο κεφάλαιο! 😢 ❤️
Αυτή τη φορά θα ανεβάσω πολύ σύντομα καινούριο κεφάλαιο! Και το εννοώ! 😜 ❤️
YOU ARE READING
Ζωντας Ενα Ονειρο..
Teen FictionΑυτή η ιστορία μιλάει για ένα απλό κορίτσι εν ονόματι Ευγενία. Ή Ευγενία είναι ενα ομορφο, έξυπνο κορίτσι με καστανα μάτια και καστανοξανθα μαλλια. Μέσα στην σχολική της χρονιά θα της συμβούν πολλά απρόοπτα που θα της αλλάξουν την ζωή και θα της δώσ...