7:00 π.μ. Ο ήχος από το ξυπνητήρι δίνει τέλος στο τέλειο όνειρο μου που έβλεπα με τον Φώτη. Ήταν έτοιμος να με φιλήσει, ηλίθιο ξυπνητήρι! Μάλλον έχω κόλλημα. Σκέφτομαι και γελάω ελαφρά. Σηκώνομαι από το κρεβάτι, πηγαίνω στο μπάνιο, πλένω το πρόσωπο μου, τα δόντια μου και πηγαίνω να αλλάξω ρούχα.
Μόλις ετοιμαστώ κατεβαίνω κάτω.
"Άντε σε λίγες μέρες έρχονται οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές" λέει γεμάτη χαρά η μαμά μου.
Αφού τελείωσω το πρωινό σηκώνομαι και ξεκινώ για το σχολείο.Λίγο πριν φτάσω στο σχολείο βλέπω την Μαντώ να έρχεται προς το μέρος μου.
"Καλημέρα!" λέει σχεδόν φωνάζοντας
"Καλημέρα" απαντώ κι εγώ με ένα μικρό γελάκι και πηγαίνουμε μαζί προς την τάξη.
Με το που μπαίνω στην τάξη ο Brad με χαιρετάει.
Ο brad είναι ένας συμμαθητής μου που νομίζω ότι του αρέσω δεν μιλάμε πολύ συχνά αλλά είναι καλό παιδί.
Κάθομαι στην θέση μου και ανοίγω το βιβλίο.Αυτός είναι ο brad
Πρώτη ώρα έχουμε Ιστορία, το πιο βαρετό μάθημα σε όλον τον κόσμο. Κοιτάζω τριγύρω βαριεστημένα ακούγοντας ένα απαλό μουρμουρητό που έρχεται από τον καθηγητή και βλέπω τον Φώτη να κάνει βλακείες με τον διπλανό του, να χασκογελάει και να πετάει χαρτάκια. Αχ είναι πολύ γλυκούλης!
Αφού τελείωσαν οι δύο ώρες, χτύπησε κουδούνι για έξω οπότε πήρα τα λεφτά από την τσάντα μου και κατευθύνθηκα προς το κυλικείο μαζί με την Μαντώ.
μόλις βγήκαμε από το κυλικείο, προς το μέρος μας ερχόταν ο Φώτης. Ένιωθα πολύ αγχωμένη καθώς τον έβλεπα να πλησιάζει με αυτό το τέλειο χαμόγελο.
"Γεια σας κορίτσια" λέει ο Φώτης και στηρίζει το χέρι του στον τοίχο
"Γεια" λέει η Μαντώ και εγώ μένω να τον κοιτάζω για λίγα δεύτερα. Μετά από λίγο συνειδητοποιώ τι συμβαίνει και λέω ένα αμήχανο ντροπαλό γεια.
"κορίτσια θέλετε σήμερα το απόγευμα να πάμε στην καφετέρια μαζί με τον Γιώργο;"
"Ναι! δεν το χάνουμε με τίποτα!" Πριν προλάβω να πω κάτι πετάγετε η Μαντώ. Πάντως χαίρομαι που θα βγω με τον Φώτη, είναι σαν διπλό ζευγάρι και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό.
"Κατά τις 6 είναι οκέυ;" Συμφωνούμε και πηγαίνω να κάτσω σε ένα παγκάκι μαζί με την Μαντώ για να φάμε. Εγώ πήρα μπουγάτσα και αυτή τυροκούλουρο.Μετά από λίγα λεπτά χτυπάει το κουδούνι.
"Αα τέλεια έχουμε χημεία!" λέει με ενθουσιασμό και εγώ γελάω ελαφρά.Μόλις τελείωσε το σχολείο και πηγαίνω με την Μαντώ προς το σπίτι της.
"Αντίοο τα λέμε στις 6!" Μου λέει χαρούμενη "Αντιοο!!" της λέω και εγώ με ένα χαμόγελο και κατευθύνομαι προς το σπίτι μου.Με το που ανοίγω την πόρτα βλέπω την μαμά μου να κάθεται στην κουζίνα και με ένα τεράστιο χαμόγελο την ρωτάω "Τι έχουμε για μεσημεριανό;" "Παστίτσιο" μου λέει και γελάει. παραξενεύομαι που γελάει, αφήνω την τσάντα μου και τρέχω προς την κουζίνα για να φάω το αγαπημένο μου φαγητό.
3:00 μ.μ. Όταν τελείωσα το μεσημεριανό μου ανέβηκα πάνω, φόρεσα πιτζάμες και άρχισα να διαβάζω. Μετά από μία ώρα που είχα τελειώσει άνοιξα το κινητό μου και είχα άπειρα μηνύματα από την ομαδική με την Αφροδίτη και την Ελένη.
Βαριόμουν να δω τα μηνύματα οπότε έστειλα ένα απλό γεια και αμέσως μετά με κάλεσε η Ελένη. Με το που απαντάω πετάγεται η Ελένη "είχες δίκιο για την Αφροδίτη, είναι σπαστικιά!" "Κάτσε, τι έγινε;" την ρωτάω μπερδεμένη " Ε.. να.. ήμουν με την Άφρο και σκέφτηκα να της πω και καλά ότι είσαι σπαστικιά και να δω αν θα συμφωνήσει.. μόλις μου είπε πως σε θεωρεί σπαστικιά θύμωσα λίγο και άρχισα να της φωνάζω πως σε θεωρώ κολλητή μου και ότι δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο σε εσένα" "δεν το πιστεύω ότι με θεωρεί σπαστικιά. Θα πάω να της μιλήσω" Λέω στην Ελένη και κλείνω την κλήση πριν προλάβει να πει κάτι. Καλώ την Αφροδίτη και μετά από λίγο μου απαντάει.______________________________
Γειαα! Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω αλλά κόβεται συνέχεια το ρεύμα λόγω καταιγίδας 😔😢
Αλλα! Επιστρεφουμε δυναμικα και συνεχίζουμε! Αφηστε ενα comm και πειτε μου την γνωμη σας και πατηστε το αστερακι αν σας αρεσει και θελετε να συνεχισω! Αυταα για τωραα τα λεμε την επομενη φοραα byeee! 😘💖
YOU ARE READING
Ζωντας Ενα Ονειρο..
Teen FictionΑυτή η ιστορία μιλάει για ένα απλό κορίτσι εν ονόματι Ευγενία. Ή Ευγενία είναι ενα ομορφο, έξυπνο κορίτσι με καστανα μάτια και καστανοξανθα μαλλια. Μέσα στην σχολική της χρονιά θα της συμβούν πολλά απρόοπτα που θα της αλλάξουν την ζωή και θα της δώσ...