Evet arkadaşlar tavsiyelere devam ediyoruz.Sizleri çok seviyoruz ve yorumlarınızı
bekliyoruz.Göz makyajı yapacaksanız kullanacağınız ürünlerin toz mu yoksa krem mi olduğuna karar vermeniz gerekiyor. Renklerin iyi karışması ve çekici bir dumanlı göz makyajı yapabilmeniz için.. biz toz ürünleri kullanmanızı öneriyoruz. Göz makyajı yapmaya ilk olarak bir far bazı ile başlayabilirsiniz. Far bazı kullanmak göz makyajınızın gözünüzde daha uzun süre kalmasını sağlar. Far bazı kuruduktan sonra üzerine ten renginde bir far uygulayarak başlanmalıdır. Bu şekilde göz kapağı rengi dengelenerek zemin oluşturulur.
Günlük kullanıma uygun bir göz makyajında üç renk tonu kullanmak yeterli olacaktır. Bu anlamda zemin rengin üzerine göz pınarlarına yakın olacak şekilde daha aydınlık bir tonda far kullanılıp göz kapağının tamamına bu far uygulanır. Bir karıştırma fırçasına alınan üçüncü renk daha koyu renkli olabilir. Karıştırma fırçasına alınan koyu tonlardaki farı gözün katlanma bölgesinden dış çizgisine kadar karıştırarak uygulanır. Bu işlemin amacı üçüncü renk farın doğal durması için ikinci renk far ile arasında keskin bir çizginin oluşmasını engellemek ve gölge etkisi yaratmaktır.
Bu işlem bittiğinde isteğe göre istenilen renkte jel veya likit eyeliner uygulaması kirpik diplerine uygulanır ve gözün daha belirgin ve dikkat çekici olması sağlanır. Eyeliner uygulamasından sonra kirpiklerin daha uzun ve hacimli görünmesi amaçlanıyorsa iki veya ihtiyaç halinde üç kat rimel uygulanarak göz makyajı tamamlanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELLİK SIRLARI VE TAVSİYELER ( DOĞAL )
Non-FictionHepsi uygulandı ve kesinlikle doğal ürünler , Sorularınızı yazabilirsiniz.Mesaj atabilirsiniz güzellik konusunda yardımcı oluruz teşekkürler