Σισουλινίστικη ιστορία που σκέφτηκα και αποφάσισα να γράψω vol.2. Δεν ξέρω τι τίτλο να δώσω σε αυτό οπότε απλά να το.
Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένα κορίτσι που πίστευε στη μαγεία. Ήταν ίσως η πιο ένθερμη υποστηρικτής της και άνηκε σε αυτούς οι οποίοι δεν θα αλλαξοπιστούσαν όσα επιχειρήματα και να τους παρουσίαζες, όσο μεγάλος και να ήταν ο αριθμός τους και όσο λογικά και να ήταν. Κανένας δεν μπορούσε να την κατηγορήσει όμως αφού είχε αρκετά καλό λόγο να πιστεύει τόσο ακλόνητα.
Κάθε βράδυ, ακριβώς ένα λεπτό αφότου το πρώτο αστέρι είχε σκαρφαλώσει στον σκοτεινό ουρανό ευχόταν να γίνει κάτι και με το που άνοιγε τα μάτια της για να υποδεχτεί τις πρώτες ακτίνες του θαμπού πρωινού φωτός, μάθαινε ότι είχε συμβεί αυτό ακριβώς που είχε ζητήσει.
Όταν ήταν μόλις πέντε είχε ικετεύσει τα αστέρια για ένα κόκκινο τρίκυκλο, το οποίο αργότερα θα βάφτιζε Φρέντυ και θα το χρησιμοποιούσε για να πηγαίνει παντού, ακόμα και στην τουαλέτα. Όταν ξύπνησε ένα τρίκυκλο ακριβώς σαν αυτό που είχε ζητήσει την περίμενε στο κέντρο του μεγάλου σαλονιού. Στα επτά ζήτησε μια καινούρια κασέτα για το Νιτέντο και πήρε το Μάριο Καρτ. Συναρπαστικό το βρήκε και σχεδόν αποβλακώθηκε μπροστά στη μικρή οθόνη της παιχνιδομηχανής έως ότου είχε κερδίσει όλες τις πίστες. Έντεκα ήταν όταν επιθύμησε ένα Wii και, φυσικά, το απέκτησε το επόμενο πρωί.
Αυτό συνέχισε να συμβαίνει μέχρι την άφιξη μιας βροχερής μέρας τέσσερα χρόνια αργότερα. Ήταν δεκαπέντε και, με ένα μισοκαπνισμένο τσιγάρο στο δεξί της χέρι, ένα μπουκάλι Τζακ στο αριστερό και μαύρη σκιά ανακατεμένη με μάσκαρα και άιλαϊνερ να λεκιάζει το σκελετομένο της πρόσωπο, ευχήθηκε να ξαναγίνει εκείνο το χαρούμενο πιτσιρίκι που ήταν στο παρελθόν, εκείνο το παρελθόν που τη στοίχειωνε, εκείνο το παρελθόν που κουβαλούσε το τελευταίο της γνήσιο χαμόγελο. Κι όμως, το επόμενο πρωί ξανασυναντήθηκε με την αντανάκλαση εκείνης της τεράστιας αποτυχίας που είχε απογοητεύσει τους πάντες. Άναψε άλλο ένα τσιγάρο.
Εκείνη τη μέρα σταμάτησε να πιστεύει στα πάντα, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού της.
YOU ARE READING
Ιστορίες
RandomΑυτό, όπως προδίδει και το εξαιρετικά δημιουργικό και πρωτότυπο όνομα, θα αποτελείται από ιστορίες που γράφω όταν δεν έχω κάτι να κάνω με τη ζωή μου. Κάθε ιστορία θα είναι αυτόνομη της επόμενης -εκτός και αν αποφασίσω να αναπτύξω κάποια από αυτές σε...