-1-

11 3 2
                                    

Her insan bir amaç için gelmiştir dünyaya . Benim amacımda mutlu ve aşk dolu bir hayatımın olmasıydı .

Sabah uyandığımda hayatımın en berbat gününü yaşadığımı açık şekilde söyleyebilirdim . Bugün okulun ilk günüydü .
Hızlıca işlerimi hallettim ve dışarıya çıktım . İlk günü herkes kendisi geliyordu . Bende otobüse bindim . Cam kenarına oturdum ve kulaklığımı da alıp Taylor - bad blood'u açtım ve cama iyice yapıştım .
Beş - on dakika geçti geçmedi okulun önüne geldi ve bende hızlı adımlarla okula doğru yürüyorken biri çarptı ve onun ve benim elimizdekiler dağıldı o şaşkınlıkla telefonumda oradaydı onu da aldım . Sonra çocuğun yüzüne bakınca ona teşekkür etme isteği duyuldu içimden .
'Teşekkürler '
'Birşey değil ben Cenk bu arada ' dedi ve elini uzattı . Çok canayakın ve cömert olduğunu anlamıştım .
'Ben de Mira Nur yani Mira '
'Yenisin sanırım '
'Evet '
'Öyleyse gel sınıfına bakalım ' dedi ve bir camda asılı duran bir kağıttan adımı aradı .
'İşte bu çok güzel bizim sınıftasın'
' Bana gösterebilir misin sınıfı ? '
' Tabii zaten bende sınıfa gidiyordum haydi gel ' dedi ve merdivenlerden yukarı çıktık ve sınıfa girdik . Boş yer yoktu . Sadece Cenk 'in oturduğu yer boştu bende hiç tereddüt etmeden onun yanına gelip
'yanın boş mu ? '
'haa evet gelebilirsin ' yanıtıyla bende yanına oturdum. İlk ders Edebiyat'tı . Benim de ilgim pek fazla olmadığımdan ders boyu Cenk'le okul hakkında konuştuk .
Sonunda öğlen vakti gelebilmişti.
'Cenk beni kantine götürebilir misin ?'
'Tamam haydi gidelim 'dedi ve hızlıca kantine indik .
Bu arada ben yemekhaneye yazılmıştım .Cenk ile beraber yemek tabldotlarımızı aldık ve koyacak bir masa ararken biri çelme taktı ve yere düşüp yemeğin üstüne düşmem bir oldu denebilir .
Kalktım ve çelme takan kızın yanına gidip kafasını yemeğin içine gömdüm. Çünkü bilerek yaptığından emindim . Sonra bir şey demesine izin vermeden hızlıca kızlar tuvaletine girdim .
Ardından da çelme taktıkları kızın arkadaşları (bizim sınıftalar ) yanıma geldiler . Anlaşılan ders almamışlardı.Ama takmadım onları . Üzerimi silmeye çalışıp hızlıca hiç bir şey demeden tuvaletten ayrıldım . Bunun dışında o gün bütün gözler bendeydi ve ben de bundan rahatsız olmaya başlamıştım . Dersler bitti ve herkes servisine bindi . Bende servisten ikinci inen kişi olarak daha bir vaktim okuyordu. İlk okul günün böyleydi.
Eve geldiğimde hemen odama girdim ve günlük bir kıyafet seçip aşağıya indim ve uzun bir yemek yedim . Sonra da uyudum . Ama sanki gün boyunca biri ... biri beni takip ediyordu ! ......

GECE'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin