-2-

8 1 0
                                    

Aradan beş - altı gün daha geçti . Pek bir olay yaşamadım ama söyleyecek olursam sınıftaki bazı kızlarlar iyi geçirdiğim söylenemez (!).Ama onun dışında Berfin ve Simay diye iki tatlı kızla tanıştım . Çok tatlı kızlar ve yine bazı kızların (!) aksine daha iyiler , kendi hallerindeler .
Neyse iyi ki bugün haftasonu .Bugün bir şey düşünmüyor yatakta tüm gün yatmayı planlarken bir telefon ile tüm planım sular seller gibi aktı .
-'Alo bugün bir planın var mı ? '
-' Yok ama istersen yapalım '
-'Olur nerde buluşalım '
-'Alışveriş merkezinde sinemada buluşalım o zaman '
-'Tamam bana uyar seni almaya gelirim . '
-'Tamam '
Konuşmadan sonra bir gömlek bir pantalon ve saçlarımıda at kuyruğu yaptım ve telefonla oyalanmaya başladım en azından gelene kadar .
20 dakika sonra geldi . Bende hemen cıktık .
*****
Sinemaya girdiğimizde mısır almıştık. Ben mısır almak için elimi daldırmışken o da aynı anda alında elimiz birbirine değdi ve birkaç saniye öyle kaldı . Çok değişik hissediyordum .
Bana baktı ben kendime geldim ve hemen elimi elinden çektim .
Sonra beni evime bıraktı . Bende odama girip doğal kıyafetlerimi giyip aşağıya yemek yemek için indim. Sonra da yatakta durup bugün  olanları düşününce istemsiz bir gülümseme kapladı yüzümü. Sonrada zaten uyudum.
Bir sonraki günde Cenk çağırmıştı ama dışarı çıkmak istemediğimden kabul etmedim.  O günü de evde geçirdim.  Şuanda arkadaşım tam olmadığı için ilgileniyorum  benimle....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin