Gözlerimin önünden birşeyler gidip geliyordu ve başım fazlasıyla ağrıyordu ve olduğum yerde sallanıyorum sanırım birinin kucağındayım.Uyanmak istiyorum ama gözlerimi açamıyordum. En sonunda biri beni rahat bi yere uzandırıp kapıyı kapatıp gitti . O gidince kendimi zorladım ve gözlerimi açtım gayet modern ve şık bi odadaydım.Ama burda ne aradığım gerçekten merak konusuydu .
Hemen ayağa kalktım ve kapıya vurmaya başladım
"Hey!buraya bakın "
"Siz kimsiniz ?"
"Beni niye kaçırdınız"
"Heyyyy!!!!"
Bağırmalarım sanırım bi işe yaramıcak diyerek yatağa uzanıp düşünmeye başladım burdan nasıl kurtulabilirdimki .... aradan 15 dakika geçtikten sonra tıkırtılar duydum galiba biri geliyordu toparlanıp kimin geleceğini beklemeye başladım .
Kapı yavaşça açıldı ve yakışıklı bi adam içeri girdi karşıma bi sandalye çekip oturdu
"Seni pek iyi ağırlayamadık galiba bağirmalarina bakılırsa"
"Ben misafirliğe gelmedim buraya beni kaçırdınız "
Gerçekten şuan bu adam benimle alay ediyordu galiba başka bi açıklama olmazdı"Evet misafirliğe gelmedin.. sen benim intikamımi almamı sağlayacak olan bi köle olacaksın diyebilirim sana "
" ne diyorsun sen ? Sen benim kim olduğumu biliyor musun ? Sen bana hiçbirşey yapamazsın beni hemen bırakacaksın tamam mı ?Yüzünde sadece alaycı bi sırıtma belirdi ve beni baştan aşağı süzmeye başladı agir ağır .. Rahatsız olduğumu belirtmek için yerimde kıpırdandım . uyarımı göz ardı edip devam ettiğini görünce iki defa öksürdüm sonunda gözlerimin içine bakabildi ..
"Demek seni bırakacağım öylemi ? "
"Öyle"
"Yanılıyorsun" dedi ve kafasını beni onaylamazca iki yana salladı
"Ben intikamımı alana kadar.. ben sıkılına kadar... ben zaferimi elde edinceye kadar sen benim kölemsin!"Sinirlenmeye başladım ve ayağı fırladım ve bağırmaya başladım
" Sen kimsin ya sen kimsin? Neyden bahsettiğini anlayamıyorum.. beni bırakacaksın nokta!"
Yavaşça bana yaklaştı ağır adımlarla ve yavaşça omuzlarımdan tutup kalktığım yere yavaşça geri oturttu ve ve gözlerimin içine bakıp
"Ben Kaan Demirel ve sen burda benimle kalıp zaferimi elde etmeme yardım edeceksin .. merak etme yavaş yavaş öğreneceksin herşeyi " dedi ve odayı sessiz adımlarla terk etti