CAPTER 7_[ yeogi bwa ]

205 11 0
                                    

[ LOOK HERE ]

_
-
-
-
[ CAPTER 7 ]

-
-
-
-
Hope enjoy.

-
-
-
-
-



Setelah kejadian itu..v dan eunji sama-ii tak ke sekolH selama dua hari..eunji kecewa dengan sikap sungkyu yang tak datang meminta maaf setelah apa terjadi pada diri nya..eunji bahkan sering murung tapi kim taehyung sering menghibur kN eunji canda tawa seringkali terdengar setiap masa v membuat perangai alien nya..sebab v dah berjanji dengan diri nya sendiri akan selalu membuat eunji tersenyum..tak kira walau apa jadi..

Janji tetap janji...

________

-Sekolah-

Eunji mengelak dari jumpa sungkyu..ia marah kan sungkyu manakala sungky terus mengejar nya..

''Eunji-ah!"pangil sungkyu menjerit..eunji percepat kan langkah nya sehinga lah ia terserempak dengan v..langsung saja eunji bersembunyi di belakang v sambil memegang hujung baju v..

''Eunji-ah..oppa nak cakap sesuatu dengan eunji..kenapa eunji mengelak''kata sungkyu dengan wajah simpati nya..v menatap tak suka sungkyu..

''eunji tak nak jumpa kau..kau tak faham. Bahasa ke ''kata v acuh..sungkyu tersenyum mengejek..''aku tiada urusan dengan kau..''balas sungkyu tak kalah acuh nya,..sumgkyu menarik tangan eunji tapi eunji menepis nya kasar..

''Shireo!! Eunji tak nak jumpa oppa!! Oppa jahat! Kenapa baru sekarang oppa nak minta maaf! Oppa tau tak kalau bukan sebab kan v dan leo oppa..eunji dha lama kena_!?!! Hiks..hiks...''

Emosi eunji tak terkawal kecewa dengan sikap sungkyu Sungkyu mengengam tangan eunji..dan ia mula merayu membuat kan eunji memaaf kan nya..v tersenyum mengejek ia akui sungkyu namja tak boleh di pandang ringan..

''Oppa minta maaf..semalam oppa cari eunji tapi oppa gagal..eunji tau..oppa sangat risau kan eunji oppa pun tak boleh tidur semalaman..oppa nak hubungin eunji tapi eunji tau sendiri hp oppa rosak..''sungkyu merayu..eunji menatap sungkyu melihat jika sungkyu tak menipu nya..v berani jamin eunji pasti termakan pujukan syaitan sumgkyu...

''Jinja..oppa tak tipu''tanya eunji minta kepastian..sungkyu pun tersenyum..

''Eunji-ah..dia tipu awak perlu kah awak percaya kan dia lagi setelah apa dia buat ah..''marah v tetiba..eunji menoleh menatap

''Sungkyu oppa tak perna tipu gwenchana lagi pun sungkyu oppa dah minta maaf''sungkyu senyum penuh kemenangan kearah v

''V..awak masuk lah dulu kelas..eunji nak ikut sungkyu oppa''kata eunji lagi..lalu pergi bersama sungkyu..

-kelas-

Brukh!!

Jr dan berberapa oramg di kelas terkejut ketika v menendang kasar meja nya..''yah..kau ni dah kenapa pagi² buta lagi dah buat kecoh''tanya jr hairan sambil membetul kan meja di tendang v tadi..

''aku tak faham dengan eunji..apa yang dia nampak dari namja taj berguna tu..jelas namja tu selalu sakiti dia''marah v merasa panas v menlongar kan tali leher nya..dan mengacak rambut nya sehinga tak terurus..

''Kim taehyung..sampai bila awai nak macam ni aku rasa ada baik nya awk putus asa je sedar kan si eunji tu..aku tengok pun si eunji tu memang gila kan sangat si sungkyu tu..aku rasa sia² je usaha awak selama ni..eunji tak akan sedar awak mencintainya''kata jr..v menatap jr sedang kan yang di tatap menelan pahit saliva nya..

Look Here_[ TaehyungXeunji_FF ] Btspink_taeji[ Complete ]Where stories live. Discover now