[ LOOK HERE ]
-
-
-
-
[ LAST CAPTER ]-
-
-
-
-
-
HOPE ENJOY
-
-
-
-
-
-
-V tersedar dari tidur nya ketika cahaya matahari menyinari wajah nya..v bangun perhati kan sekeliling nya..mencari yeoja yang di cintai nya..di mana kah eunji baru semalam mereka habis kan masa bersama..bahkan mereka sampai lupa diri dalam hangat bercinta merek .membuat kan diri mereka menjadi mlik eunji mau pun v..v tersenyum pekara yang tak boleh di lupa kan..telalu gembira sehinga merasa ini sebuah mimpi eunji akhir nya mencintai nya..cinta nya dah lengkap v dah memiliki hati eunji dan diri eunji..tiada siapa lagi boleh menyentuh cinta eumji..sebab v dah bersumpah..ia akn kunci cinta eunji hanya untuk nya..
Ketika v hendak bangun pintu di buka seseoramg..v pun pura² lelap kan mata nya..ia tau itu adalah eunji..''Hnm..masih tidur ke''suara eunji terdengar..eunji mendekati v wajah v nampak begitu lelah seakan ia betul² tengah lelap..
''V-sh..''kejut eunji sambil berbisik pelan..tau kah eunji suara nya dah membuat v layu..dan ingin memeluk nya..
''Awak masih tidur..irona palli? Eunji dah beli kan sarapan awak kena bangun kita perlu masuk sekolah..''kata eunji lagi sambil mengoncang tubuh v..tak v tak juga bergeming eunji menatap waiah sempurna v..bila v tidur sperti budak kecil tapi still membuat kan hati eunji berdetak laju..eunji mendekati wajah nya'ke wajah v..eunji tak sedar tangan v terangkat ingin memeluk nya...
''V-shi..irona pal-kyaaahh!!!"
Menjerit eunji ketika v terus memeluk nya dengan erat sehinga kan ia terbaring di katil bersama v..''yah!! Awak bangun kan sebenarnya!"marah eunji menolak tubuh v yang tak berbaju..''ani..mana ada saya tidur lah tapi ada seorang yeoja nak serang aku pagi² buta ni..''kata v sambil mengusik..merah muka v sebab menuduh nya lalu eunji pun mengetuk kepala alien pelik itu..
''Yah..apeun chagi''kata v bermanja..eunji ingin lari tapi v terlebih dulu menyambar tangan nya dan membuat eunji terduduk..v pun baring di pangkuan eunji sambil memeluk pingang ramping eunji..
''Kim taehyung..kita tiada masa nak bermain kita akan lambat ke sekolah''omel eunji..v mengeleng kan kepala nya seperti budak kecil..see? V dah kembali pada perangai asal nya..
''Kejap je..saya akan bagi awak 5posen asap kan chagi diam okey..''kata v ..eunji pun tersenyum..''araseo..5minit?"kata eunji..v pun menatap eunji..''kenapa honey selalu bagi masa 5minit je..''tanya v selama ini eunji memang sering kali memberi masa 5minit..membuat kan v pelik
"Walau pun 5minit tapi masa tu berharga tau..kena lah hargai setiap detik..kita simpan memory yang tak boleh di lupa kan''kata eunji menjelas kan nya..
''Hn..ya macam semalam kan''balas v nakal..sekali lagi muka eunji merah kenapa v mesti bash hal semalam
''Paboyah!"
Phak!!
''Akh..''
Satu pukulan maut eunji berjaya mendarat ke kepala v emmbuat kan v kesakitan..ada kesimpatan eunji pun berdiri menjauhi kim taehyung..v menatap eunji dengan wajah ceria nya..''chagi..morning kiss tak ade ke''tanya v masih lagi mengusik eunji..eunji pun menatap marah ke arah..
''Hehehe..mianhae apa kata kita mandi bersama''bukan nya berhenti v malah tak habis nya mengusik yeojachingu nya itu..
''Shireo! Awak mandi lah dengan chiba..''kata eunji..v pun menatap chiba kuching kesayangan nya..''hye..jangan bergurau macam mana kalau chiba cakar oppa..''ujar v tak menerima tersenyum eunji bahagia sebab hubungan mereka berjalan dengan lancar..bahkan pangilan sayang tak perna lepas nya..
YOU ARE READING
Look Here_[ TaehyungXeunji_FF ] Btspink_taeji[ Complete ]
Romance#eunji #taehyung #sunggyu #taeji mengisar kan eunji gadis ceria yg begitu mencintai sunggyu. senior nya eunji sanagt mencintai sunggyu sampai kan tak kisah dengan sakit yg di rasa nya. iaitu sunggyu mendua kan nya eunji terus tersenyum walau di saki...