"Ivy! Tule jo!" Amber marmattaa. "Joojoo." Ivy nauraa ja liittyy Cheerporukkaan. "Onks meil tänään treenit?" Alice kysyy ja vaihtaa painonsa toiselle jalalle. "On kai, mut tarkistan Hollylta." Amber sanoo ja näpyttää äkkiä viestin heidän valmentajalleen.
"Mua jännittää, ylihuomenna on ne kisat!" Christina sanoo. "Mitkä kisat?" Sara ihmettelee. Muut katsovat punahiuksista Saraa äimistyneenä. Eikö hän muista ylihuomenna olevia kisoja? "Sara!" Kelly huudahtaa. "Joojoo, kyl mä ne muistan! Kunhan kiusasin!" Sara naurahtaa. "Mitkä kisat ne olikaan?" Amber lyö kämmenensä otsaan. Sara oli aina tuollainen.
Sara on takari, koska hän on pisin heistä kaikista, Christina ja Kelly ovat nostajia, Amber ja Ivy nousijoita ja Alice on eturi.Kellot soivat ja tytöt siirtyivät sisälle. Amber meni liikunnan tunnille Christinan kanssa. Kaikki kuusi tyttöä oli valinnut pitkän liikunnan, mutta tytöt eivät olleet päässeet kaikki samaan ryhmään. Amber ja Christina vaihtoivat farkut mini shortseihin ja napapaidan treeniliiveihin.
"Kouluun on tullut uusi oppilas. Voisitko kertoa itsestäsi jotain ennen tunnin alkua?" Liikunnan opettaja kysyi vieressään seisovalta tytöltä. "Moi kaikille. Mä oon Fiona, 14-vuotias ja mä muutin tänne Atlantasta. Ja mä harrastan Cheerleadingia ja oon jo alottanut täällä sellasessa joukkueessa kuin Gorilla's." Tyttö esittäytyi. "Gorilla's? Okei siihen ei kannata tutustuu." Amber mutisi vieressä istuvalle Christinallle. "Yep, kaikki Gorilla'sin tytöt ovat ylimielisiä." Christina tuhahti.
Tyttöjen iloksi tunnilla oli telinevoimistelua ja heidät jaettiin ryhmään.
"Moi! Mä oon Fiona!" Tervehti uusi tyttö. "Keitä te ootte?" Amber vilkaisi Christinaa. "Mä oon Amber ja mun ystävä Christina." Hän kertoi hiljaa. "Mitä te harrastatte?" Fiona kysyi kysymyksen mitä Amber oli pelännyt. "Öhmm, me harrastetaan Cheerleadingia." Christina sanoi. Amber potkaisi ystäväänsä pienesti nilkkaan. "Ai tekin! Oi miten kivaa! Missä joukkueessa?" Fiona kysyi innoissaan. " White Tigers." Amber mutisi. Fionan hymy hyytyi. "Ai." Ja sitten hän marssi jonkun toisen ryhmän luokse. "Miks sä menit kerrtomaan sille? Ei sen ois täytyny tietää!" Amber mumisi Christinalle. "Sori."Christina mutisi nolona.Täs ois nyt ensimmäinen osa! Mitä piditte?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Cheerleading Dream team
Подростковая литератураTarina kertoo kuushenkisestä Cheerleading joukkueesta, johon kuuluu: Alice, Kelly, Amber, Ivy, Cristina ja Sara. Ja tietysti joukkueen valmentaja Holly Speed. White Tigers kisaavat monissa kilpailuissa. Mutta mitä käy kun tytöt osallistuvat maailm...