Two|| Work Work

44 0 0
                                    

Alice, Kelly, Ivy ja Sara tapasivat Amberin ja Christinan ulko-oven edessä. "Vastasko Holly jo?" Ivy kysyi. "Joo, meil on treenit viideltä." Amber vastasi. "Mut ette arvaa! Meidän liikunnan ryhmään tuli uusi tyttö nimeltä Fiona ja se harrastaa cheerleadingia Gorilloissa." Christina kertoi. "Oikeastiko? Minkä näköinen se on?" Ivy uteli. " No sil oli tosi pitkät ja ruskeat hiukset." Amber aloitti. "Siis ihan sellaiset ihan kuin ne olisi uitettu kakassa." Christina lisäsi ja kaikki purskahtivat nauruun. "Mut Christina meni kertomaan et mekin harrastetaan ja White Tigersissa." Amber sanoi. Ivy katsoi Christinaa huvittuneena. Christina oli aina ollut suuri suu ja kertoi aina kaiken KAIKILLE. "No mitä! Se kysy!" Christina vastusteli. Kelly oli sanomassa jotain, mutta Amber keskeytti: "Hyst! Se tulee tuolta." Ja kaikki kääntyivät katsomaan kuinka ruskeahiuksinen Fiona käveli heitä kohti. "Ai heippa Amber ja Christina! Keitä nuo ovat?" Fiona kysyi. "Hei! Älä puhu meistä noin! Me ollaan Amberin ja Christinan joukkuetovereita! Eikä sul oo kyl mitää asiaa tulla puhumaan meille, gorilla." Ivy tuhahti. Fiona näytti huvittuneelta. " Vaikka te ootte White Tigers ja mä gorilla, nii eikö voitais olla ystävii? Mun mielestä sillä ei tarvitsisi olla väliä missä joukkueessa on. Eiks tiikerit ja gorillat oo yhtä hyvii?" Fiona ehdotti. White Tigersit katsoivat Fionaa hämmästyneenä. "Öm, toi ois iha kiva ehdotus, mutta ihan omaksi parhaaksesi sanomme ei, koska sun joukkuelaiset tappavat sut jos saa tietää tästä." Ivy sanoi hiljaa. "Ai, en tullut ajatelleeksi sitä. Sori. Mut oon kattonu teit telkkarist, ootte iha sika hyvii." Fiona vinkkasi silmää ja lähti kävelemään.
"Mitä se äskeinen oikein oli?" Alice ihmetteli, kun he olivat matkalla Ivyn kotiin. "No en tiedä, mut se tuntu ihan kivalta. Mut toivottavasti muut gorillat eivät saa tietää tosta, koska muuten Fiona on pahassa pulassa." Kelly tuumi. Mutta sitten Ivy näki tyttöporukan heitä vastassa. "Siinä paha missä mainitaan." Hän kuiskasi ja joukkue käänsi katseensa porukkaan. "Ou nou."  Alice mumisi.
"Olitte kuulemma puhunut uuden jäsenemme kanssa? Mitä? Yritittekö  saada hänet paljastamaan jotain?" Gorillojen toinen nostajista kysyi. "Itse asiassa Fiona tuli itse puhumaan meille." Ivy tuhahti. "Ai tulin vai? Tulin, mutta tulin vain kysymään läksyjä ja te alatte udella joukkueestani!" Fiona astui eteen. Ivy katsoi Fionaa silmät leimuten. "Oletko sinä niin peloissasi, ettet uskalla kertoa totuutta omalle joukkueellesi?" Hän ivasi. Fiona hiljentyi ja sai joukkueeltaan katseita. "No näemme sitten ylihuomenna kisoissa." Nostaja virnisti ja Gorillat talsivat pois. "Siis kuulitteko? Se kehtasi valehdella? Kumpaa uskoa? Se tuli vain kiusaamaan meitä ja halusi jotain tietoa White Tigersista, vai hän halusi oikeasti ystävystyä ja ei vain uskalla kertoa sitä joukkueelleen?" Amber mutisi. " En tiedä, mutta mulla on nälkä ." Sanoi Sara, joka oli ollut tähän asti hiljaa. Muut nauroivat. "Sinulla on aina nälkä!" Sitten tytöt siirtyivät sisälle. "Äiti! Tytöt tuli meille!" Ivy huusi. "Joo, onks teil tänää treenejä?" Kuului Ivyn äidin Nean ääni. "On, Viideltä." Ivy sanoi ja he menivät istumaan pöydän ääreen juttelemaan tulevista kisoista.


Tässä oli nyt toinen luku, mitä piditte?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cheerleading Dream teamWhere stories live. Discover now