Eve gelmişsinizdir ve sen çok yorgunsundur . Malik geldikten sonra ondan izin alıp odana çıkmayı düşünüyorsundur . Harry cebinden anahtarı çıkarıp yavaşça kapıyı açar ve sende harry ' nin el işaretiyle gel yapmasıyla eve girersin ve bavulunu kapının yanına bırakıp oldukça neşeli bir şekilde ;
" Merhaba, çocuklar ! " dersin .
Çocuklar senin gibi aynı sevecenlikle sana merhaba derler ondan sonra Liam sana oturman için bir koltuk gösterir ve sende oturursun .
" İçecek bişeyler istermisin ? " der liam sende gülümseyerek " Teşekkürler liam . Su yeterli olucaktır . " der ve yeniden gülümsersin . Liam sana suyunu uzatır ve " Adın ne ? " der .
" Adım ------- ( adın ) . Zayn benim küçüklük arkadaşımdı ve uzun süredir görüşmemiştik ve oda beni buraya çağırdı . " dersin.
Niall de " Evet zayn senden bahsetmişti birlikte çekinmiş bir sürü fotoğrafınız var . Yani her neyse Hoşgeldin . Zayn ( kapı zili çalar ) her neyse geldi " der ve gülümseyerek kapıya koşar . Ve sende ayağa kalkarsın niall kapıyı açtığında ikinizde 32 diş sırıtıyosunuz koşarak zayn e sarılırsın oda seni etrafında döndürür. Ayrıldığınızda herkez biraz şaşırmıştır çünkü zayn le senin bu kadar iyi arkadaş olduğnuzu tahmin etmiyorlardır.Sonra zayn neşeli ve hafif yüksek sesiyle " Hoşgeldin" der sende " Hoşbulduk Zain " dersin . Normalde zayn kendisine Zain denmesini sevmiyodur ama senin demene izin vermiştir. Sonra zayn le birlikte salona geçersiniz zayn çocuklarlada selamlaştıktan sonra sen karnının acıktığını hissedersin . Normalde bunun ayıp olduğunu düşünsende saatin 5 çayı saatine yaklaştığını görürsün bu senin için bir avantaj dır çünkü hem çocuklarla tanışacak hem karnını doyuracaksındır .
"Çocuklar, 5 çayı yaklaşıyor " dersin aynı zamanda harry ile birlikte aynı anda söylemişsinizdir.
"Madem ikiniz söylediniz ikiniz hazırlarsınız. " der liam . Harry " Peki tamam" der ve seni kolundan tutup mutfağa götürür . Birlikte zencefilli tarçınlı kek , kruvasan ve ıslak kek yaparsınız yanında çayıda unutmazsınız tabi :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HARRY NİN AĞZINDAN :
Şuan Zayn ' in sorumsuzluğu yüzünden bir hanımefendiyi almam gerekiyor . Aslına bakarsanız pek kızgın değilim sonuçta kız güzele benziyor yakından daha güzel olduğuna eminim ! Evet , evet her neyse bunları zayn duyarsa beni öldürebilir . Evet sonunda bir uçak iniş yaptı bi dakika bu omu tanrım çok güzel hey hey harry sakin ol tamamı soğukkanlı davranmaya çalış ! Ihm sanırım bunu yapabilirim .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet sonunda eve geldik . Gerçekten çok samimi sanırım zayn in gelmesini bekliycek ve ondan sonra yatacak ve bende belki onu izlerim :) Neyse benim karnım acıktı
" Çocuklar, 5 çayı yaklaşıyor "
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hayatımda gördüğüm en seksi , en güzel aşçı diyebilirim her neyse çayı demlesem iyi olcak dersin ve tam o anda ikinizde çaya aynı anda uzanırsınız ve senin elin üstedir .
" Şey, pardon " dersin ve elini çekersin oda gülümser ve sunu farketmişsindirki gülümseyince çok seksi oluyodur.
Evet arkadaşlar bölüm kısa oldu üzgünüm her neyse yarına da bölüm yazacağım merak etmeyin neyse görüşürüz ! OXOX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionSelam DİRECTİONER ! Sende benim gibi one direction ile yatıp one direction ile mi kalkıyorsun ! Oh o zaman doğru yerdesin çünkü HAYAL ETMEKTEN ASLA KAÇINMIYACAĞIZ ! Hadi ama hayaller seni bekliyor <3 !!!!!!