>|3|<

307 9 3
                                    


Akşam olmuştur ve siz harry ile film izliyosunuzdur .  Bi an uykun gelir ve başını harry ' nin omzuna koyarsın ve uykuya dalarsın . 

...............................................................................................................

HARRY 'NİN AĞZINDAN :

......... (ADIN)  uyumuştur onu yavaşça kucağına alarak odasına götürürsün . Ve üstünü battaniye ile örtersin  çünkü dışarısı gece olmasına rağmen çok sıcaktır bileğindeki bilekliklere gözün takılır ve hepsini çıkarıp  komidinin üstüne korsun . Sonra içlerinden love yazılı olan pembe bileklik gözüne takılır ve alırsın aldıktan sonra kapıyı yavaşça kapatıp televizyonu kapattıktan sonra odana geçersin . Özel eşyalarını sakladığın çelik kasayı açar ve  bilekliği oraya koyarsın sonra komidininin üzerinde duran telefonunu alır ve yeniden ....... ( ADIN ) odasına girersin bi kaç fotoğrafını çektikten sonra  odana geçer ve resimlere bakarsın . Yarın ilk işin bunları çıkartırmak olacaktır .

---

Sabah  gün ışığı ile değil  mutfaktan gelen kırılma sesiyle uyanırsın evde ...... ( ADIN ) olduğunu unutarak boxer ' ınla aşağı inersin . Büyük ihtimal niall bişey kırdı diye düşünmüşsündür ama bu ........ ( ADIN )  dır ve seni öyle  görünce ufak bi çığlık atar .

" Git ve üstüne bişey giy ! Aptal " sen  hemen odana koşar ve pantolonunu ve tişörtünü üstüne giyersin ama heycandan tişörtü ters giymişsindir . Aşağı indiğinde ...... ( ADIN ) sana gülerek bakıyodur .

"Git ve tişörtünü değiştir ."  sende üstüne bakınca gülersin . Üstüne değiştirdikten sonra mutfağa iner ve  ........ ( ADIN ) ' e yardım edersin  sonra birlikte  sofrayı hazırlarsınız . Çocuklarıda çağırdıktan sonra birlikte sofraya oturursunuz .

Çocuklarla sofrada kagit,makas oynamışsınızdır ve emily e LA ' yı sen gezdireceksindir . Açıkçası buna sevinsende belli etmemeye çalıyosundur ve liam bnu anlamıştır ( BABACIK anladı hemen : * ) . Sonrasında emily e üstüne giyinmesini söylemişsindir . ........... (ADIN) ( multide) spor bir şekilde yanına gelmiştir  ve sana gülümsüyordur ve sende ona gülümsümsersin .

--------------------------------------

Arkadaşlar maalesef köye gittik ve ben yazamadım neyse bidaha ki bölüme bu hikaye bitiyor ve kişiye özel hayal et yapabilirim mesaj atabilirsiniz ve kısa hayal et yapıcam ( yani özel hayal etlerde kısa mı uzun mu onu siz belirleyeceksiniz ama ) normalde kısa olucak ve arkadaşlar kapak yapabilen varsa mesaj atsın lütfen .    Neyse herkeze iyi hafta sonları :) . 



One Direction İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin