Overal Alfa's

20 0 0
                                    

Pov Ilona

Huh Skyler ik ben een opeens en beta ? Hoe kan dat ? Maakt ook niet uit . Shhht jongens we worden bekeken .

Pov Skyler

Ik luister maar hoor niks geen hartslag geen geluid van iemand die ademd en toch voel ik dat er iemand in de buurt is . Ik zeg tegen Nikky en de rest : Het moet wel een vampier zijn . Ik geef een teken om te gaan zoek ik ga met Alex mee hij weet nog maar mas dat hij een weerwolf is . Dan word het gevoel veel sterker . Ik zie een vampier zo als voorspeld . Ik huil en de anderen komen . Ik pak het meisje bij haar kraag en we zijn verbaasd als we zien dat het Spencer is . Wat doe jij hier ?! Jij hebt Luke van me afgepakt zegt ze . Ik heb niks gedaan we vinden elkaar leuk . Ze probeert me te verwonden met wolfsbane maar dan springt Dylan voor me en red mij . Dylan vermoord Spencer en begraafd haar . Hij komt me waarschuwen voor de Alfa roedel .
De wat roedel ? Hij legt het uit : De alfa roedel is een roedel met alleen maar alfa's . Ze willen jou nu ook hebben . Maar wrm dan vraag ik .
Ik heb geen tijd om het uit te leggen . Jij en je vrienden moeten naar het huis van oma en opa . Zij hebben de geheime schuil kelder .

Geen bovenatuurlijk wezen kan die vinden met zijn gave's of hoe dan ook . Doe gewoon hoe je altijd doet en probeer niet op te vallen . Maar hoe kan het dat ik een alfa ben ? Legt opa je wel uit . Ga nu . We vertrekken bij mijn huis en gaan naar oma en opa . Ik zeg tegen mijn vrienden dat ze naar huis kunnen maar dat willen ze niet . We komen aan bij mijn grootouders . Oma heb je de schuilkelder al klaar ? Vraag ik . Oma zegt ja en ze zegt ook wat er allemaal ligt . Er liggen slaapzakken , dekens , bedden , eten , drinken en veel meer . We zijn in de kelder en opeens realizeer ik me dat het volle maan is . Ik ga naar mijn oma en opa en leg uit wat er gebeurt is . Opa zegt dat mijn vrienden in de kelder moeten blijven en ik moet naar de geheime kelder in de achtertuin . Alleen Luke mag met me mee omdat hij me onder controlen kan houden . Opeens hoor ik Nikky huilen dat is het teken dat de roedel in de buurt is . Snel gaan ik en Luke naar de achtertuin . In de geheime kelder liggen allemaal zware grote kettingen . Luke je moet me vast binden met die kettingen . Anders vallen er doden en dat wil ik niet . Ik en Luke beginnen me aan kettingen vast te maken . Ik zit net optijd vast . Luke kan me moeilijk onder controle houden . Opeens schieten de kettingen los en ik ren weg ik ren recht tegen de leider van de Alfa roedel . Ik kan nog net ontsnappen . De hoofd Alfa rent achter me aan . Luke , Nikky , Ilona , Alex en Zach rennen ook achter me aan . Samen proberen we te ontsnappen . Maar dat lukt niet . Opeens staan er 12 andere Alfa's rond ons heen . We kunnen geen kant meer op .

Ik transformeer tot een wolf en ren weg . Mijn roedel volgt me . Ik ren naar een holle boomstam en verstop me daar . Ik ben helemaal uitgeput en val in slaap . Smorgens word ik wakker in mijn bed , maar hoe kan dat ik was in het bos in slaap gevallen . Ik ga naar de keuken daar zitten mijn vrienden , Dylan en papa .

Hoe ben ik hier gekomen ? Luke zegt : we zagen je langs de rand van het bos een man aanvallen . We moesten je met zen allen stoppen je was veel te strek voor mij en Dylan alleen . Is die man dood vraag ik verontrust . Heb ik een van jullie pijn gedaan ?

Die man is enkel verwond , hij is ook niet in levens bedreigende toestant vertelt Dylan . En je hebt hebt niemand van ons pijn gedaan zegt Nikky . Oke dan is het goed . Maar papa opa heeft gisteren de kans niet gekregen om te vertellen waarom ik een Alfa ben . Kun jij dat nu dan even doen ?

Oke , je bent een Alfa omdat je wilskracht hebt je geeft niet snel op , je geeft om je vrienden en je bent sterker dan je denkt . Jij hebt geen Alfa moeten vermoorden om zelf een Alfa te worden dat heet een Ware Alfa . Skyler jij bent een van de sterkste Alfa's die er zijn . Ik ben verrast als mijn vader dit allemaal vertelt . Maar waarom ik en niet Dylan ? Dylan is al volgroeid en een beta van mijn roedel . Maar dat was ik toch ook .

Ja maar dat maakt niet uit Skyler . Oke zegt ik verontrust . Ik en mijn vrienden gaan naar mijn boom hut in het bos . We nemen onze snacks mee en wat drinken . Ik denk dat mijn vader en Dylan iets achter houden voor mij . Waarom denk je dat vraagt Ilona ? Mijn vader zijn hartslag verhoogde toen hij zij dat Dylan in zijn roedel zat . En die van Dylan ook . Dus ik denk dat ze iets achterhouden voor mij . Wij voelde het ook zeiden Zach en Nikky . Maar goed laten we eten ik rammel . Maar dan horen we iets.

Sorry voor het lange w88 op deel 3 ik had geen inspiratie dus wist ik niet hoe ik het 3de deel leuk moest maken en nu wel

Xxxjes Skyler

Midnight CrushWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu