I-DOSER KULLANMA TAKVİMİ
Not: 1. Kuralımız kesinlikle ve kesinlikle azimdir. Eğer azim olmazsa inanın yüksek seviye dozlarını dinleyemezsiniz. Çünkü ilk 2 hafta dinleyeceğiniz dozlar daha basite indirgenmiş , beynin alışmadan alabileceği "maksimum" etkilere göre hazırlanmıştır.
İlk hafta: Başlangıç
İlk hafta tamamıyla başlangıç dozlarını dinleyeceğiz. Çünkü başlangıç dozlarının etkileri küçük fakat beynin i-Doser ' a alışması ve moderasyon için mükemmellikle ve saf yaratıcılıkla hazırlanmıştır.
Not2: İlk hafta her gün doz dinlemeyeceğiz. Çünkü beynin frekansları ve sesleri sindirmesi , anlayıp kavraması gerekir. Bu yüzden ilk başta yüklenmiyoruz. Her gün dinlememiz inanın başarıdan çok zaruret getirecektir.
Quick Happy adlı ses kaydı! (Durduk yere mutlu olma ve gülme garantisi!)
Günlerden Pazartesi, ve karanlık bir oda ayarlayıp kulaklığımızı takıyoruz.Yüzümüze yumuşak bir havlu veya bir bez koyuyoruz. ( Bunun nedeni hassasiyet değil , doz ilk uyuşturmaya başladığında vücudu dozu dahada iyi hissetmek içindir. ) Ve ilk kahkamızı atıyoruz
Çarşamba: Dinleyeceğimiz doz , tekrar Quick Happy . Unutmayın bir dozu 2. ve 3. denemede net hissedersiniz. İlk denemede reaksiyon alamamak çok normaldir.
Cuma: Beynimiz i-Doser yoluyla kahkaha atmayı öğrendi Ve şimdi asıl önemli olan hisse geldi . Düşünce hızlandırma , farklı hissetme ve olduğundan farklı düşünme. Dinleyeceğimiz doz Tranquil . Mutlaka denemeniz gerekiyor arkadaşlar.
Pazar: Ve ilk sevindirici haber. Hızlı uyuşturucu Nitrous (uyusturucu etkisi verir.). Bu doz size eğer daha önce THC içeren ( esrar , bally , crystal meth , rivotril , salvia , intellent ) madde kullandıysanız etkileri daha net olacaktır. Fakat eğer hiç kullanmadıysanız. Sizi yinede kendinizden geçirecek kadar etkilidir.
İyisiyle kötüsüyle ilk haftamızı atlattık.
2. Hafta takvimi ile diğer bölümü yayinlayacagim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I-Doser ve Astral Seyahat
Non-FictionAstral seyahat ve i-doser hakkında herşey bu kitapta.