Stefan's synsvinkel jeg kunne se ambulance der kom 5 mænd og bære både isla og lola, øhm hvad hedder i sagde en af mændene øhm jeg hedder stefan og ham her er pelle sagde jeg okay øhm ville i med sagde han og nikker mod ambulancebilen ja sagde vi og kørt til sygehuset, vi løber ind til hospitalet, mig og pelle venter på at de andre kommer STEFAN og PELLE råbet lauritz og jonas, vi rejser os op og går hen til Lau og Jones, hva så hvad siger lægerne sagde jonas, vi ved det ikke sagde pelle og begynder med at græde, hey mate det skal nok gå sagde jeg beroligende til ham, han sidder ned og tager hænderne til sig, øhm pelle elsker du endelig isla sagde Lau, ja sagde ped okay sagde lauritz overrasket det har du ikke fortalt os sagde jeg, nej det ved jeg men jeg ville ikke sige det fordi at så ville Cille blive sur sagde han trist, åh ped du ved du kan sige alt til os sagde vi til ham ja det ved jeg smiler han og krammer os, øhm er i stefan og Pelle sagde en læge ja sagde vi okay så kom med her der er to piger som har det bedre sagde hun, vi smiler, hey piger hva så sagde jeg, og går hen til lola og kysser hend på mund, vi har det godt igen sagde isla og smiler, isla sagde pelle, hun smiler og siger pelle og begynder med at græde hey søde du skal ikke græde det skal nok gå sagde han og går hen til hend og kysser hend på mund og laver store øjne men lukker øjne, mig og lola smiler til dem og kigger på hinanden jeg savne dig sagde hun jeg har også savnet dig og kysser hinanden øhm isla ville du være min kæreste sagde pelle ja sagde hun og krammer hend vi klapper og pifter jonas og lauritz pifter og mig og lola klapper, hey øhm hvornår kommer i hjem sagde jeg øhm i morgen sagde lola okay vi ses i morgen skat sagde jeg til lola ja ses sagde hun ses piger sagde de andre, ses sagde de.
Hvad synes i om det femte kapitel håber i kunne lide det jeg skrev femen fordi at en der hedder tullemusen1 ville gerne have mere så denne her for hend men håber jer andre ser kan lide den ville jeg selvfølgelig lave en mere kh renee 😚
YOU ARE READING
Page Four
FanfictionDet handler 4 drenge som hedder jonas Stefan, pelle og Lauritz de fire sødeste og lækkerste drenge skal til en koncert her i Danmark de bor selvfølgelig også i Danmark men de holder en koncert i Randers fordi der er open by night I byen Lola har tag...