Sıradaki Kişi Ben Miyim?

411 50 10
                                    


...yemek yemeye devam ettik. Park"Böylesine zor bir mesleği neden seçti" diye sorunca düşündüğüm şeyleri bir kenara bıraktım. "Küçüklüğümden beri hayalimdi. Hep polislere, askerlere özenmişimdir(Keşke asker olsam bea askerlerin içinde büyüdüm diye asker olmayı istiyorum Allah'ım lütfen asker olim kjhjahxjwzwh) dedim. "Bir bayan olarak çok yoruluyor olmalısınız. Birde bu kadın cinayetleri sizi korkutuyor olmalı" dedi. Bende "Korkutmuyor değil ama yine de mesleğime devam etmeli ve severek yapmalıyım diye cevap verdim." 

Yemek bittikten sonra Park beni eve bırakmak istedi. Bende kabul ettim. Beni eve bıraktığı an kahve içmeyi önerdim ama eve gidip kardeşiyle ilgilenmesi gerektiğini söyledi. Bende üzgün adımlarla yukarı çıktım. Ah lanet olsun neden üzülüyordum ki yeni tanışmıştık ve tanışalı henüz 24 saat bile olmamıştı yoksa ondan... Ah saçmalama Kim Nana ...

Eve girdiğimde pencerwnin kırıldığını fark ettim. İçeride taşa sarılı bir kağıt vardı. Kağıtta "BÜTÜN KADINLARI K TEK ÖLDÜRECEĞİM" yazıyordu. O an ne yapacağımı bilemedim. Hemen generali aradım ama telefonu kapalıydı. Ah lanet olsun sadece sesli mesaj bırakabildim. Hemen kapıyı kilitledim ve silahımı alıp bir  köşede oturdum. En ufak bir sesi bile duymam gerekiyordu. Yoksa sonum diğer kadınlar gibi olacaktı. Seslere odakladım. Dışarıdan sadece seyyar satıcıların sesi( Gangnam'da seyyar satıcı Seher harikasın xkjwkjxkzj)  geliyordu.

Aniden bir tıkırtı sesi geldi...

KORE'DE Kİ CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin