bölüm3

635 17 0
                                    

evet parti vardı ve ben gardolap odamdan çıkamıyordum deli olmuştum resmen hiç giycek birşeyim yoktu aslında annemin elbisesini.... "ah bunu kafandan çıkar lola annen sana onu hayatta vermez " arkamı döndüm bu bob tı ona nerden anladığıni sorarmış gibi baktım gülümsedi " sesli düşündün canım" kahkaha attım bob ta bana tebessümle bakıyordu ve konuşmaya başladım "şeyyy bob, düşündüm de sen annemi ikna etsen noooluuurrrr lüüttfennn" bob güldü " biraz bekle beş dakika içinde elbise ile gelmezsem polisi ara büyük bir ihtimalle annen beni öldürmüş olur ;) " bob a sarıldım o da odadan çıktı ben her ihtimale karşı hala elbise bakıyordum annem içeri girdi bana baktı "partiye bunu mu giymek istiyorsun?" anneme sırıttım elbiseyi bana verdi ve aşşağıda beklediğini söyleyip giyinmem için kapıyı kapattı elbiseyi giyip saçımı şekillendirdim makyajımı yaptım çantamı alıp çıktım annem beni görünce güldü "partiye gidiyorsun porno filmi çekmeye değil " aşağı inerken konuşmaya başladım "aovv demek neden aldığın belli oldu ;)" annem güldü "lola bazen tam bir sürtük oluyorsun... gel buraya :)" annemin yanına gidip sarıldım kulağıma fısıldadı "doğru erkeği bulana kadar bakireliğini kaybetme ha eğer illa kaybetmek istiyorsan bari koruyucu kullan" annemden ayrîldım "annee iğrençsin " annem kollarını birleştirdi "gerçekler hayatım" o arada mile geldi ve beraber evden çıktık..

UNCONSCİOUS (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin