4.kapitola

26 5 4
                                    

24.5. 16:10
Milý deníčku,
Omlouvám se, že jsem ti dlouho nic nenapsala, ale nemám vůbec čas. Nestalo se toho moc, ale musím Ti to napsat.
O víkendu jsem potkala pěkného kluka, ale problém je v tom, že je o 5 let starší nez jsem já. Zná mě už dlouho, ale já ho znám teprve chvíli. Je zábavný a rád si semnou píše na facebooku. Ja s ním taky, ale bojím se že ho tím jenom otravuji. Pozval mě i ven, ale já mu řekla že ne. Bojím se. Mám ho ráda. Je to vůbec možné abych ho měla ráda na první pohled? Ten den co sme se poznali oficiálně, tak na mě nepromluvil, ale poslal mi žádost o přátelství. Ja mu to přidala a začali jsme si psát. Píšeme si furt, ale nemám z toho dobrý pocit. Já studuji a on už pracuje. Ráda bych se ho zeptala jestli mě má rád, ale je mi to trapné. Řekl no spíše napsal, že jsem pěkná holka, ale já pritom nejsem. Tak jsem mu napsala že nejsem a on napsal že by mi to řekl i můj kluk a poslal smajlika a potom otázku Máš kluka? Já mu napsala že ne, ale on napsal že by mi to určitě taky řekl. Hlavní je, že se známé osobně. Ja ho nikde neviděla a on mě zná už delší dobu. Hned jak jsem ho poprve uviděla a on mne, tak mi neřekl ani slovo a já se ho ptala proč mi nic neřekl a on mi odepsál, že bych ho poslala někam, ale neposlala bych. Ja se ho bála, ale teď už je to dobré. Tak nevím jestli mě má rád nebo ne :-(. Možná jo, ale taky možná ne. On holku nemá, to vim.určitě, ale že by měl rád holku o pět let mladší nez jsem já? Dobré je, ze bývá ve vedlejší vsi. Ano já bydlím ve vesnici a on taky. Do školy odjíždím do vedlejšího města, které je vzdáleno necelých 10kilometrů. On bydlí jenom přes koleček. Volá mě ven. Chtěl abych přijela do vevedlejší vsi kde bude. Ale ja mu řekla, že nemužu. Snad se ještě nekdy uvidíme.
S tebou se dnes taky loučím deníčku. Musím jít, snad ti napíší něco zítra a divím se něco nového od něj. Tak papa.

-----------
Ahoj :-) tak snad se bude líbit. Nestíhám vůbec psát nové kapitoly. Omlouvám se. Budu ráda za votes nebo koment. Děkuji.

Deník Úplně Obyčejné Holky Where stories live. Discover now