Hazar: lan hadi geç kalıcaz, Deniz biraz daha hızlı ol yaaa uçak kalkacak görecen...
Deniz: geliyorum yaaaa 5 dakika
Bekle zalımın kızı...
Serpil (hazarın annesi): Hazar bak kızım orada çok dikkatli oluyorsun. Sakın geceleyin dışarı falan çıkmıyosun. Kendine dikkat et. Sen bir genç kızsın.
Hazar: anneee tamam yüz kere söylemene gerek yok anladım gece dışarı çıkmam. Çıksam bile geç kalmam.
Deniz: Serpil teyze kendine iyi bak görüşmek üzere.Hazar da Denizin annesi Tuğba teyze ile vedalaştıktan sonra Hazar'ın erkek kardeşi Eymen "Kendine iyi bak abla. Seni çok özleyeceğim. dedi "Hazar'da "Bende seni çok özleyeceğim kerata."
Eymen de hemen "Abla bana kerata demeyi keser misin artık ya..? " Annemi ve Eymeni öpüp evden çıktık.
Yanımda Deniz vardı ve şöyle dönüp bi baktım bakmaz olaydım "salak çok güzel olmuştu." Üstünde sade bir tişört, altında ise bacaklarına yapışan kot bir jean pantolon ayakkabıları adidas ( açılımıyla dalga geçen biz)Denize çok şık olduğunu söylediğimde bana teşekkür ederim deyip. Taksiye atladık. Ve havaalanı varmıştık. Ve uçağın kalkmasına tam 15dakika vardı ve denizle birlikte uçağa bindik kendi yerimizi bulmaya çalışırken oğlanın teki ayağıma çerme takıp benim yere düsmemi sağladı. Pezevenk, şerefsiz bilerek yapmıştı bana çermeyi bilerek takmıştı ve sonra iç sesimden ayrılırıp oğlanın bana pardon yanlışlıkla oldu demesiyle kendime geldim.. ama bir yandanda sırıtıyor sonra Deniz beni kolumdan tutup kaldırdı. Teşekkür edip oğlanlara bakıp bir dahakine daha dikkatli ol. Yoksa O bacağını kırarım. Dedim ve yanındaki salak hemen bi oooooooouuuu sesi çıkardı ve bende içimden tipik erkek iste diye geçirdim.
Selam arkadaşlar umarım beğenmissinizdir devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırçın Kızlar
RomanceKızların İstanbuldan antalya'ya üniversite için gitmesi ve orada ki maceralı serüveni +18