Banyoya sabah rutinimi yapmak için gittim ve bir.duş alıp çıktım daha sonra saat 10.00 dı ve ne arayan nede soran vardı. Aşşağıya inmiştik. Kahvaltı yapan insanlar vardı. Açık büfe halinde bir kahvaltı servisiydi.
Daha sonra 1bardak çay ve zeytin,peynir,salatalık,vs. Şeyleri alıp denizle birlikte bir masaya geçmiştik. Kahvaltımızı bitirip denizle odaya geçerken telefonum çalmıştı. Annemdi.
-alo anne
-hazar kızım nasılsın
-iyiyim anne sen napıyosun
- iyiyim kızım kardeşinle kahvaltı yapıyoruz.
- Peki eymeni çok özledigimi söyler misin ?
- O da seni çok özlemiş nasıl gidiyor. hala bir ev bulamadınızmı diye sordu.
-hayır anne bulamadık.
-peki kızım kendinize iyi bakın.
-teşekkürler anne sizde kendinize iyi bakın olurmu...Telefonu kapattığım an tanımadığım bir numara arıyordu.
-alo selam hazar ben görkem
-alo selam görkem
-şey ben seni şey için aradım.ev buldum isterseniz sizde bir bakın derim. Evin içinde malzeler var.
-tamam görkem nerede buluşalım?
-Ben sizi almaya gelirim.
-peki deyip telefonu kapattım.20 dakika sonra görkem aradı
-aşşagıdayım.
-geliyoruz deyip kapattık.Ve aşşağıya indiğimizde siyah BMW x3 müthiş bir arabası vardı. Ağzının suyu akmıştı resmen kendimi toplayıp
Arabaya bindik.
Selam naber
Selam iyi siz
iyiyiz işte gidelimmi?
30 dakika sonra evin olduğu yere gelmiştik. Arabadan hep birlikte inip evin kapısının önüne geldik görkem şu karsisinda bizim evimiz dedi.
Ben şok
Ben iptal
Ben wefad
Öylemiiiii demiştim. İiiiiiii yi uzatarak vurgu yaparak demiştim. İçeri girdik. Ve evin içi güzeldi. Dayalı döşeli idi. Fakat baya temizlik istiyordu
Ev iki katlı idi. Alt katta 3+1üst katta ise 2+1oda vardı. Ev hoşuma gitmişti. Güzel ve sıcak bir evdi.
Denize baktığımda nasıl diye sordum. Ve güzel tutabiliriz demişti. Emin misin diye sordum.ve evet eminim dedi.
Arkadan bir ses bence tutabilirsiniz. Dedi tabiki enisti. Kirasıda uygundu iyiydi yani tamam O zaman tutabiliriz dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırçın Kızlar
RomanceKızların İstanbuldan antalya'ya üniversite için gitmesi ve orada ki maceralı serüveni +18